Miłosne - str 13

  • Coś jest a pózniej tego nie ma... (cz.11 )

    - kilka tygodni pózniej - Mój brat szybko i nieoczekiwanie pojawił się w moim zyciu tak również szybko z niego zniknął. Cóż, zabrakło mu odwagi, żeby stanąć ze mną ...

  • Wspomnienia. Cz.1 ★ - Prolog

    Drogi pamiętniku. Dzisiaj przeżyłam swój kolejny dzień w tej okropnej szkole. Jak zwykle były docinki w moim kierunku, wyzwiska i samotność. Dlaczego samotność? Dlatego ...

  • Zaczynamy od nowa.

    Kochani. Mam dla Was wiadomość. Zaczynam swoją przygodę z pisaniem na nowo. Moje pierwsze opowiadane strasznie zaniedbałam i straciłam na pisanie wenę. Jednakże nie usunę ...

  • Wszystko od nowa-cz. 1

    Ehhh... jakie nudy w tym samolocie ale jeszcze tylko godzinka. No to skoro jescze sobie tu posiedze to ide po picie, przeciskam sie przez fotele az wkoncu doszłam do stewardessy ...

  • " Zostań ze mną" - wstęp.

    Powiem szczerze..byłam przerażona życiem, tym wszystkim, co człowiek zmuszony jest robić tylko po to, by mieć na jakąś strawę, kąt i odzienie. Dlatego właśnie nie ...

  • The Love // Mariusz Stępiński - prolog

    Gdyby 19 letnia Weronika dowiedziała się, że pojedzie razem z piłkarzami na euro wyśmiałaby tę osobę. 3 miesiące później. Nie mogę uwierzyć. Właśnie dostałam list ...

  • Playing with toys.1

    Początek zabawy zaczął się tak. Już od kilku miesięcy podejrzewała że ktoś ją obserwuje jednak nie wiedziała co ten ktoś planuje.Wracała wieczorem do domu bo ...

  • BAD LOVE

    Pewnego razu Igor poznał dziewczynę o imieniu Ania . Spotykali się w dziwnych miejscach , często ze sobą rozmawiali. Niestety Anii szybko znudził się poznany kolega ...

  • Miłosne trele-morele - Skok w bok cz. 3 +DEDYKACJA

    Tą część dedukuję Koteczka. Dziękuję! ************************* Chwile potem otrzęsłam się z stanu zawieszenia. Spojrzałam w te jego piękne, błękitne oczy. Poczułam ...

  • Superbohater #2: Zdrada

    Pomimo tego, że zawsze pokazywałam, że emocje u mnie nie występują i mi na nikim nie zależy to przejęłam się zdradą Eryka. A co było tym powodem? Julka z 2D. Było to ...

  • Znienacka... - prolog

    Prolog: Nikola obudziła się rano jak zwykle, dzisiaj kończyła swoje 18 urodziny.... Gdyby wiedziała, że to nie będzie normalny dzień wolałaby się nigdy nie obudzić ...

  • Miłosny przypadek cz.1

    Żył sobie chłopak o imieniu krzysiek. Służył we wojsku, w specjalnym służbach. Pracował dużo, nie miał czasu dla rodziny, nie miał dziewczyny. Każdy kto się pytał ...

  • krwisto-czerwony~2

    Tej nocy nie mogłam zasnąć cały czas myślałam o nim, próbowałam przypomnieć sobie choć jedno zdarzenie związane z nim. Jakoś udało mi się zasnąć miałam sen byłam ...