Obyczajowe - str 52

  • Nic nie pamiętam #168

    Patrycja zjawiła się jak powiedziała i jedyne czym zaskoczyła Nadzieję, to brak zdziwienia na widok Moduskiego. Dziewczyna, mieszkając już prawie miesiąc u lekarki ...

  • Nic nie pamiętam #217

    - No, niestety - Patrycja rozłożyła dłonie. - Jak cię widzą, tak cię piszą. Garsonki, poza pani rektor, dystyngowany chód. Jakbym jeszcze zaczęła spacerować j z ...

  • W sercu Śnieżki (tom 3) - Prolog

    Przedmowa Drogi czytelniku, zanim zaczniesz czytasz, chcę Cię poinformować, że to trzeci tom serii "Śnieżka". Zarówno "Śnieżka" (tom 1) oraz "W ...

  • Nic nie pamiętam #130

    Nie minęły nawet dwie minuty gdy usłyszał sygnał powiadamiający o wiadomości testowej. - Ulica Dworska 16. Na zachód za salonem, Agata Meble - przeczytał. Rozbawiła go ...

  • Jedyna taka noc

    Na tę noc czekaliśmy wszyscy z wielką niecierpliwością i w ogromnym napięciu. Atmosfera gęstniała z każdą chwilą. Jakby coś wisiało w powietrzu. A wisiało ...

  • Nic nie pamiętam #169

    Lekarka zauważyła, że obydwoje szukają tematu do rozmowy, co oznaczało jakąś konspirację. - Czyżbym weszła w nieodpowiednim momencie - zadała pytanie, zsuwając ...

  • W sercu Śnieżki (tom 3) - Rozdział 1

    Stoję między dwoma filarami i obserwuję tłum tańczących. Nie chcę rzucać się w oczy. Nie jestem tutaj po to, żeby się bawić. Mam konkretną ilość towaru do ...

  • Nic nie pamiętam #84

    Wchodząc do "Bony", Moduski zauważył czerwoną diodę, która zapulsowała nad drzwiami. To spowodowało, że komisarz poczuł nadzieję. - Jak pan wie z mediów ...

  • Nic nie pamiętam #218

    Moduski, mimo, że na co dzień ma do czynienia z wyznaniami, tym razem był jednak zaskoczony. I to nie tylko z powodu scenerii, jaką gwarantowała restauracja. - Mam już ...

  • W sercu Śnieżki (tom 3) - Rozdział 2

    W klubie jest głośno i tłoczno. Obie te rzeczy powinny zdjąć ciężar z moich barków, bo nienawidzę miejsc publicznych. Parę dni temu minął dopiero rok od mojego ...

  • Nic nie pamiętam #47

    - Pójdę po doktora. on ci wszystko wyjaśni. - Dlaczego ja panią widzę jak za mgłą? - z drżeniem w głosie spytała młoda kobieta. Pielęgniarka będąc już przy drzwiach ...

  • Nic nie pamiętam #131

    Ulica Dworska, prezentowała się adekwatnie do swej nazwy. Budynki z zaadaptowanymi poddaszami, kolorowe elewacje, ogrody. Jednym słowem nie mieszkali tu przeciętni Kowalscy ...

  • Nic nie pamiętam #16

    Moduski ma jedenastoletni staż i jest ceniony przez zwierzchników za czucie sprawy. Tego się nie można nauczyć to tkwi w podświadomości. Odkłada się sprawę z braku ...

  • Nic nie pamiętam #219

    - Minęło już wtedy kilka lat od śmierci mamy. Prowadziłam własny program w necie. Jak wiesz, pomagając innym tak naprawdę pomagałam sobie. - Czyli to nie wyświechtany ...