Nic nie pamiętam #215
Moduski potrzebował chwili, dlatego na poczekaniu wymyślił browar. Gdy wracał z lampką wina, postanowił bardziej ważyć słowa i nie reagować tak impulsywnie. - Wiesz, tak ...
Moduski potrzebował chwili, dlatego na poczekaniu wymyślił browar. Gdy wracał z lampką wina, postanowił bardziej ważyć słowa i nie reagować tak impulsywnie. - Wiesz, tak ...
* imiona i nazwiska są zmyślone, postacie jak kto uważa. Pierwszy dzień lipca był ciepły i nie tylko rozpoczynał drugą połowę roku, lecz także staż Radosława Kality ...
Rozmowa nie nabrała rozpędu, - że się tak wyrażę - gdy zadzwoniła Patrycja, oznajmiając, że będzie za kwadrans. Moduski, w tym momencie musiał przerwać swoje podchody ...
Gdy jej związek się rozpadł a syn wyjechał żyła swymi ambicjami by nie powiedzieć kaprysami. Dopiero taka zahukana i pokaleczona przez los dziewczyna pokazała jej, co ...
Podróż do górskiej miejscowości po słowackiej części Tatr była istnym koszmarem. O ile sama droga była bardzo przyjemna, pełna malowniczych krajobrazów, krętych ...
Zgodnie z moim genialnym planem plaster w postaci Jowity działał idealnie. Niestety tylko do czasu mojego pierwszego spotkania z Sandrą... Ale od początku. Z Sandrą ...
,, Homo sapiens sapiens ery lodowcowej był już twórcą dużej ilości rozmaitych dóbr kulturowych- nie tylko przedmiotów codziennego użytku, lecz także dzieł sztuki, jak ...
Dziewczyna nie wiedziała, czy to sen czy jakiś koszmarny sen. Mimo otwartych oczu wszystko było zamazane jak po gazie pieprzowym. Pielęgniarka wyczuła jej niepewność ...
Komisarzowi nie spodobała się taka interpretacja jego profesji. Głośno wciągnął powietrze. - No, no, wiesz jak uderzyć bez kija. - Filip, sam mówiłeś, że ...
To takie oczywiste, wstajesz któregoś dnia i dosłownie to czujesz, każdą komórką ciała, przez nerki, że jest z nami, przyszła, choć nikt nie widział jak stąpała. Ot ...
Akcja toczy się w latach 80-tych XX wieku, co nie ma większego znaczenia tak jak i imiona i nazwiska. *** O godzinie dwudziestej pierwszej trzydzieści pięć, wyszła ze ...
Po udzieleniu kilku słów do kamery Moduski postanowił wstąpić po pączki by poprawić sobie humor. Wsiadł do auta pozostawiając stopy na chodniku i nim skonsumował delicje ...
— Świetnie, a teraz pochyl się do przodu i udawaj, że chlapiesz wodą Tina zrobiła, to o co prosił, gdy skończył to schował aparat do pokrowca, który leżał obok koca ...
Marian Drwięga po raz kolejny musiał wysłuchać utyskiwań żony na temat jej życiowej pomyłki, jakim według niej był ślub z nim. To też z ulgą przyjął poranek i ...