Obyczajowe - str 37

  • Nic nie pamiętam #109

    Komisarz schodził po schodach lewego skrzydła szpitala na parter, gdzie znajdowała się recepcja i wspólne wyjście dla obu skrzydeł. Zastanawiał się czy dobrze zrobił nie ...

  • Nic nie pamiętam #282

    Następnego dnia miały się spotkać na obiedzie z Alkiem, który nie krył radości gdy wieczorem odebrał telefon od Nadziei. - Czy mam być w garniturze, tak by twoja ...

  • Nic nie pamiętam #67

    Porucznik wiedział, że nie może w nieskończoność trzymać na dole lekarkę. Sięgnął po słuchawkę wewnętrznego telefonu i wtedy stwierdził, że dobrze by było gdyby ...

  • Życie w policyjnych mundurach

    Przemysław P. 1. W samo południe ciepłego wrześniowego dnia, podkomisarz Malwina Cernohouzova, rozpoczęła zajęcia z grupą słuchaczek w Policealnym Studium Edukacji ...

  • Nic nie pamiętam #198

    Milena popatrzyła z uśmiechem politowania na młodą dziewczynę. Odłożyła przymierzany produkt i ujęła Nadzieję pod ramię. Odeszły kilka kroków i usiadły na ...

  • Zosia na Erasmusie

    Akademik. Mieszany damsko-męski i rodzimo-cudzoziemski. Mała uczelnia na uboczu, nie w Barcelonie. Wszyscy się znają, ale akurat jest wymiana i sprowadzają się nowi ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.II

    2. Wysoka, dobrze zbudowana, trzydziestoczteroletnia sierżant sztabowy Iza Pazurek właśnie weszła do budynku komendy. Następnie udała się do pokoju, by się przebrać w ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.III

    3 Następnego dnia, Dominika Kozak opowiadała o akcji w bunkrach. Do pokoju weszła sierżant sztabowy Iza Pazurek. - No, Dominiko, gratuluję ci akcji, ale co tu robisz? Szef ...

  • Nic nie pamiętam #6

    Co prawda blondynka siedząca najbliżej tego zdarzenia gdy relacjonowała to zdarzenie zauważyła, że podczas krótkiej szarpaniny napastnikowi podwinęła się bluza. Na tyle ...

  • Nic nie pamiętam #68

    - Przepraszam pani doktor za to że musiała pani czekać. Ale mimo, że nam zarzucają nieróbstwo to jednak od czasu do czasu musimy coś tam zrobić - Filip rozłożył ręce ...

  • Nic nie pamiętam #243

    Nadzieja, prawdopodobnie, nigdy nie była w Poznaniu. Tego jednak z powodu utraty pamięci nie mogła być pewna. Dlatego przebywając w każdym nowym miejscu, robiła tak jak jej ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.IV

    4 - Hej Maryla, zaczekaj – zawołała starsza aspirant Karolina Rusałko widząc jak Maryla wsiada do samochodu – co za pogoda, może byśmy pojechali na jakieś małe piwko? ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.XIX

    W pierwszy dzień nowego tygodnia, troje uczniów z Policealnego Studium Edukacji Prawniczo – Policyjnej idąc do szkoły przez park usłyszeli krzyk młodej kobiety. Szybko ...