Miłosne - str 21

  • Z życia siatkarki cz.28

    Spojrzałam na wyświetlacz wibrującego telefonu ,, trener". Moja pierwsza myśl, stało się coś Mikowi. Z szybko bijącym sercem nacisnęłam zieloną słuchawkę. - Tak? ...

  • Pamiętnik Majki cz. 9

    Gadowski wstał i podszedł do mnie, szepcząc w moje usta: - Zamówię taksówkę. Stałam nieruchomo i patrzyłam mu w orzechowe oczy, przełykając ślinę. Miałam straszną ...

  • Do Końca cz.40 Rozdział II

    Szklane drzwi od ogrodu były otwarte. Ciepłe powietrze lekko rozwiewało moje włosy. Leżąc na dużym łóżku patrzyłam na pierścionek na moim palcu. Uśmiech na mojej ...

  • Pamiętnik Majki cz. 8

    - Czasami warto zaryzykować. - wyszeptałam. Gadowski patrzył na mnie, po czym uśmiechnął się. - Jutro będę po Ciebie o 20. Bądź gotowa. - rzucił, po czym odszedł ...

  • Do Końca cz.37 Rozdział II

    Obudziłam się dosyć wcześnie bo o 7 rano. Odwróciłam Głowę w stronę Kacpra i zauważyłam że mi się przygląda. Chciałam wstać, ale złapał mnie za ramię i ...

  • Gorąca kawa cz. 21

    Leżałam na Ziemii i zobaczyłam, że do żony Filipa zbiegli się ochroniarze. Dostała w ramie. Ochrona wyprowadzała ją a ja przyglądałam się temu siedząc na chłodnej ...

  • Gorąca kawa cz. 15

    Dzisiejszy dzień mojej pracy dobiegł końca. Podeszłam do recepcji i czekałam na Elizkę. Nagle naszym oczom ukazał się wysoki, przystojny mężczyzna, wchodzący do ...

  • Dziewczyna w dresach XVI Ostatnia

    - Nie wiadomo, czy przeszczep się przyjmie. - szepnęła matka. Wyglądała jeszcze gorzej niż kiedy snuła się po korytarzu. Ofiarowana nadzieja, która zrodziła się w niej ...

  • Miłość w klasie obok cz.18

    -chyba nie masz na myśli tego, żebym poszła spać do Ciebie?- no on jest chyba szalony. - a czemu nie? –odparł niewzruszony. Wybuchłam śmiechem jednak szybko przybrałam ...

  • Gorąca kawa cz. 4

    Otworzyłam oczy. Poczułam potworny ból całego ciała. Podeszłam do lustra. O nie, rozcięta i spuchnięta warga, lekko siny policzek i wielki siniak na nodze. Jak mogłam ...

  • Życie do góry nogami - cz.43

    Obróciłem się i zobaczyłem wołającą mnie Ally. Zatrzymałem się nie wiedząc o co chodzi, a ona podbiegła do mnie cała zasapana. - Ally, co się stało? - zapytałem ...

  • Przypadkowa miłość cz.6

    -Przepraszam kto? -Mateusz -Ale ten Mateusz, który tu…? -Tak ten, co Cię tak dziwi? –zapytała Magda -Uważam go za kobieciarza, przecież on może mieć każdą –ostatnie ...

  • "Niepewność"- część 3

    Miłego czytania kochani:)! NIEPEWNOŚĆ: Dzwonek zdał się otrzeźwić mojego męża. Stanął tuż przede mną i wbił wzrok w ziemię. W domu zapadła cisza, którą ...

  • Nowy towarzysz cz.1

    Obudziłam się w środku nocy. Na zewnątrz akurat szalała burza. Tylko nie to - pomyślałam. Nienawidze burzy i okropnie się jej boje. Ten strach mam od dzieciństwa, kiedy ...