Nigdy nie mów nigdy cz.15
** Oczami Oli Minął już tydzień od niezapomnianej i pełnej wrażeń imprezy u Ewy. Do tej pory nie jestem w stanie jakoś tego ogarnąć. Ciesze się że jest przerwa ...
** Oczami Oli Minął już tydzień od niezapomnianej i pełnej wrażeń imprezy u Ewy. Do tej pory nie jestem w stanie jakoś tego ogarnąć. Ciesze się że jest przerwa ...
Być może nie powinnam się tak do niego odzywać. Ryzykuję utratą nowej posady. Ale, kiedy ktoś zaczyna mi wytykać błędy- od razu mam ochotę go zatłuc. Kolejna moja ...
,,Zatańcz ze mną jeszcze raz. Otul twarzą moją twarz. Tak nam dobrze mogło być. Ta ale nie jest, ale nie jest Ale nie jest kurwa zobacz jak w oczy los nam się śmieje. my w ...
Przez cały tydzień byłam niedostępna i nieobecna. Robiłam wszystko sama i wszędzie chodziłam sama. Miałam nadzieje, że to jakiś sen i się zaraz obudzę. Spotkałam na ...
*** oczami Oliwki*** Nie mogłam wstać bo motor przygniatał mi nogi a nie miałam siły go podnieść. Czułam że krew mi leci z wargi i łuku brwiowego. W moich oczach ...
- Myślałam, że Filip już sobie odpuścił. - powiedziała Klara. - No jak widzisz nie, nie odpuścił. - westchnęłam. - Ej.. - szturchnęła mnie - Nie smuć się. Mam ...
Julka nawet nie chciała ze mną rozmawiać, ale gdy już myślałem, że da mi wszystko wyjaśnić to do jej pokoju wparował ten frajer. Książę za dychę kurwa się znalazł! ...
Nasza szczęśliwa para ↑ Obudziłam się rano dosyć późno. Myślałam trochę nad wczorajszym wieczorem z Damianem. Na samą myśl uśmiechnęłam się do siebie. Zeszłam ...
↑Nowa sukienka Em, Brego z Alanem oraz Emi z Brego
Rano obudziło mnie natarczywe dzwonienie do drzwi. Musiałam więc zwlec się z łóżka, było to dla mnie trudne, bo wczoraj wróciłam późno do domu. Wsunęłam szybko moje ...
Obudziłam się. Przed moimi oczyma, ukazała się otwarta i chrapiąca buzia Sonii. Była dopiero 8, ale zeszłam na dół, żeby zrobić śniadanie. Razem z tatą i babcią ...
- Nie przeszkadzam Wam w czymś?- doszedł do mnie ten znajomy głos, w który przed chwilą wsłuchiwałam się jak zaczarowana. Niestety, gdzieś z oddali. Momentalnie ...
Postanowiłam że dziś odwiedzę szkołę ale tylko przyjdę na wf. O 10 obudził mnie budzik w telefonie który nastawiłam wczoraj wieczorem. Przeciągnęłam się i odrazu ...
Następnego dnia nie miałam dobrego humoru. Siedziałam w pracy, a Robert cały czas mi się przyglądał, wyczekująco. Chciał żebym mu się wygadała w kwestii Kamila. Sama ...