Miłosne - str 26

  • Bolesna Zazdrość cz. 13

    Stałam jak wryta. Na mojej twarzy zagościł strach, przerażenie które próbowałam zdusić. - Poważnie? Taką zabaweczką chcesz mi grozić? Chociaż mógłbyś ukryć napis ...

  • Zakazane uczucie uczennicy do nauczyciela cz. 7

    - Marita? - pytanie powtórzyło się. Spojrzałam zapłakanym wzrokiem w stronę dźwięku. W drzwiach schowka stał Matt. Jego spojrzenie wyrażało zaniepokojenie i troskę ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 21

    Oczami Adama : Kochaliśmy się, to była najpiękniejsza chwila w moim życiu, jednak wiedziałem, że muszę dać jej trochę czasu, aby oswoiła się z całą sytuacją. Kiedy ...

  • On-Chłopak ze snu cz.17

    Kochani! Przepraszam, że to takie krótkie, ale nie mam dziś weny do pisania :) Zapraszam do czytania i komentowania opowiadania :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba:) Czułam ...

  • M&M [2] - Klasy pierwsze z nachalnym gościem

    Zobaczyłem jego imię i nazwisko na liście klas pierwszych. Moje nogi pode mną ugięły się, zaniemówiłem i nie wiedziałem co robić. Wszystkie wspomnienia, te dobre i te ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 11

    Nie. Stop. Nie mogę się mazać. Cane mnie potrzebuje. Co prawda nie wiem w którym szpitalu jest, ale jeśli będę musiała przeszukam wszystkie. Chwyciłam do ręki kurtkę ...

  • Serce do serca | Część 12

    Nowy tydzień, nareszcie! Czeka mnie obszerne zwiedzanie miasta z najlepszym przewodnikiem, którego mogłem znaleźć pod Madryckim słońcem, a mianowicie Kubą. Zna to miasto ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 22

    ... -Ej! Słyszysz mnie? -Co?...Gdzie ja jestem?- natychmiast otworzyłam oczy i z przerażeniem spojrzałam na starszego mężczyznę, który mi się przyglądał. -Co imprezy ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 20

    Godzina spotkania była coraz bliżej, więc zaczęłam przygotowania. Weszłam do łazienki i sięgnęłam po kosmetyczkę. Gdy się malowałam, w lustrze zauważyłam stojącego ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 16

    Zastanawiałem się co mam dalej zrobić. Postanowiłem, że najpierw pójdę do Damiana. Uważałem go za przyjaciela a okazał się zdrajcą. Byłem przed jego domem, pukałem ...

  • Moja miłość (dni następne cz. 10)

    Zbudziłam się z boląca nogą i głową. Było mi niedobrze. Chciałam wręcz biec do łazienki by nachylić się nad kibelkiem. Zdążyłam. Rany, noga mi zdrętwiała. Nie ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 66

    Przez szparę w niedomkniętych drzwiach widać było szpitalne łóżko, na którym leżała Nikola. Jej klatka piersiowa rytmicznie unosiła się i opadała, a obok niej ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 62

    Deszcz padał już okrągłą dobę. Najwidoczniej nie zamierzał ustąpić, bo prognoza pogody nie była zbyt optymistyczna. Po łazienkowym oknie spływały mokre strugi. Nikola ...

  • To na Ciebie czekałem cz.58

    Do drzwi rozległo się delikatne pukanie. Chwila ciszy, oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedź. I znów. Ciche i rytmiczne stukanie. Tym razem nie czekała aż usłyszy ...