Miłosne - str 23

  • Spróbuj mi zaufać /13/

    Przetrząsnęłam cały pokój w poszukiwaniu bransoletki, a potem zabrałam się za łazienkę, salon i kuchnię. Wciąż jednak nie mogłam jej znaleźć. - Gabi – zawołałam ...

  • Jest-Takie-Miejsce 110

    Wredna. Po prostu wredna. Co ona chciała przez to osiągnąć? Widziała, że Kuba i Damian stoją za mną i ciągnęła mnie za język, abym na forum przyznała się do swoich ...

  • Jest-Takie-Miejsce 105

    ZUZA Może to szaleństwo, ale lubię, kiedy pokazuje swoją władzę nade mną. Muszę w końcu przestać się oszukiwać, że takowej nie posiada. W tej chwili jestem mu ...

  • JTM - Oczami Kuby 6

    Noooo, to tak. Siemanko Koleżanko:) Nie było mnie jakiś czas, ale cieszę się widząc uśmiech na Twojej twarzy. Normalna akcja, że mi Ciebie też brakowało. Stanęliśmy na ...

  • Jest-Takie-Miejsce 98

    Nie mogę oderwać wzroku od tablicy. Jestem ogromnie ciekawa, kto jest autorem serca z napisem. Nikt konkretny nie przychodzi mi do głowy. Na pewno nie Jolka i Anka, bo ciągle ...

  • Ostra gra - rozdział 27

    – O czym? – Chyba się przesłyszałam. – O miłości, droga Alice. Jednak nie. Mogłabym teraz szybko zmienić decyzję i powiedzieć chłopakom, że wolę śpiewać ...

  • Jest-Takie-Miejsce 90

    - Damian, co ty wyprawiasz? Ciebie też pogięło?! – Naskakuję na niego, jak tylko wypluwam wodę z ust. - Spokojnie, co ty się tak wściekasz? – Próbuje mnie uspokoić i ...

  • Jest-Takie-Miejsce 88

    Nie mam zbyt wiele czasu na zastanawianie się, więc decyzję podejmuję szybko. A co tam. Raz się żyje. Choć z natury jestem spokojna i poukładana, paradoksalnie uwielbiam ...

  • Jest-Takie-Miejsce 86

    - To bardzo piękne miasto – mówi Fibi. – Musimy mieć z niego jakąś pamiątkę. Mam taki pomysł. Zrobimy sobie wspólne zdjęcie, albo dwa. – Uśmiecha się, a wszyscy ...

  • For you here and now:Forgive me cz.4

    Dorian. Siedzieliśmy i tak po prostu rozmawialiśmy do 18. Później siedzieliśmy i oglądaliśmy jakiś film zajadając sie pizzą. Było inaczej... Nie kłóciliśmy sie ...

  • Jest-Takie-Miejsce 82

    - Poważnie idziemy po Misia? – pyta Damian i dotrzymuje mi kroku. - Ja tak, a ty? – Posyłam mu uśmiech. - Samej cię nie puszczę. Słyszałem o twoich umiejętnościach ...

  • For you here and now:Forgive me (Prolog)

    Poznając ją, chciałem jedynie zaciągnąć ja do łóżka. To fakt. Jestem kutasem. Cóż poradzić na to, że się zakochałem jak 16 letni dzieciak ? Wszystko inne przestało ...

  • Jest-Takie-Miejsce 71

    Czekamy na autobus. - Siedzę z tobą, Zuza – oznajmia Jolanta. Byłam pewna, że będzie chciała usiąść z Damianem. A tu proszę, jednak Zuza górą. Od razu się zgadzam ...

  • Bądź Moją Księżniczką 5

    Na zdjęciu Clarrisa Usiadłam z wrażenia. Mama Victora posmarowała mi oko. Niemal siłą wymusiła na mnie, żebym zjadła zupę i drugie danie, Victorovi także. Udało jej ...