Do Końca cz.34 Rozdział II
Obudził mnie ból głowy. Czułam jakby ktos mi wywiercał dziurę w niej. Jęknęłam gdy chciałam się podnieść. Każdy ruch sprawiał jeszcze większy ból. Nienawidzę ...
Obudził mnie ból głowy. Czułam jakby ktos mi wywiercał dziurę w niej. Jęknęłam gdy chciałam się podnieść. Każdy ruch sprawiał jeszcze większy ból. Nienawidzę ...
Promienie słońca wpadały do jasnego pokoju, oświetlając go jeszcze bardziej. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak smacznie spałam. Podciągnęłam kołdrę pod samą szyję ...
Witajcie. na wstępie chciałam Was przeprosić za to, że nie opublikowałam tego wczoraj tak jak obiecywałam ale niestety internet mi się zbuntował i nic nie mogłam zrobić ...
O 18:45 wyszliśmy już razem z hali. Pojechaliśmy od razu do niego, a ja miałam jakieś złe przeczucia co do jutrzejszej walki. Czuję że coś będzie nie tak. Ta pieprzona ...
Następnego dnia, gdy słońce było już wysoko na błękitnym niebie, a wszystkie z obozowiczek zaspokoiły pierwszy głód, nastał najwyższy już czas na wypełnienie naszych ...
On -chłopak z dobrej rodziny, w której liczą się pieniądze, wykształcenie i status górnej półki. Wysoki, dobrze zbudowany, brązowooki brunet. Ona -dziewczyna, której ...
Część dedykowana: Szalonaa, Mysterious, gocha. Dziewczyny moje drogie:* dziękuję Wam za wszystko zawsze mnie wspieracie i motywujecie. Dziękuję:* 13 luty: Po szkole Madzia ...
Co im strzeliło do głowy żeby się bić? Kurde, oni się bili z mojego powodu. Dobra, pomyślę o tym jutro, a teraz już muszę iść spać, ale coś czuję, że będzie mnie ...
- Poznaj Adama, to mój przyjaciel. - powiedział Filip. - Miło mi, jestem Natalia. - Hmm. Bardzo miło mi Panią poznać Pani Natalio. - mężczyzna w garniturze uścisnął mi ...
Zadzwonił dzwonek. To już ostatnia lekcja. Poczłapałam pod klasę. Historia nie była moim ulubionym przedmiotem. W sumie to nie lubiłam zajęć, może poza w-fem. Sport to ...
Po tym co powiedzial Michal, przez dlugi okres nie moglam dojsc do siebie. Zdalam sobie sprawe, ze dziecko bedzie wychowywalo się bez ojca. Michal byl swiecie przekonany, ze ...
Dodaję kolejną część... Nie wiem czy się spodoba i nie wiem czy jest sens kontynuować. Więc umówmy się, że jeżeli będzie 18 komentarzy to coś się jeszcze pojawi ...
Kolejna obiecana część:) miłego czytania! "NIEPEWNOŚĆ” Płacz Syna, który dobiegł do moich uszu sprawił, że straciłam ochotę na dłuższą "wymianę ...
Przeszliście samych siebie:) aa ja tak jak obiecałam dodaję kolejną część:D! miłej lektury! Ps. kolejna pojawi się jeśli będzie 16 komentarzy:) wieeem, że sęp ze mnie ...