Miłosne - str 28

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.8

    Serio. Kac jest najgorszym stanem, w jakim kiedykolwiek dane mi było być. Może i nawet się przespałam z tysiąc razy to i tak nadal mnie trzyma. Niechętnie przybrałam inną ...

  • Jest-Takie-Miejsce 119

    Focus jest niemożliwy. Ani trochę się nie pomylił. Kuba zachował się dokładnie tak, jak przewidział. Uśmiecham się sama do siebie i idę za nim, choć nie mam pojęcia ...

  • JTM - Oczami Kuby 8

    No cześć:) Jestem wcześniej niż zwykle. Po takiej wiadomości, jaką od Ciebie dostałem, nie mogłem pozwolić Ci zbyt długo czekać. No wieeeem, że się stęskniłaś ...

  • For you here and now : Stay cz.3

    Ewelina. - Ale ty głupia jesteś- powiedziała Milena. Siedzialysmy w ogrodzie i pilysmy kawę. Martyna sie w końcu obudziła i byłam szczęśliwa no... Mozna tak powiedzieć ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.54

    ,,Wiem to na zawsze Mała chcę być tylko z Tobą z Tobą zostawmy za nami wszystko pójdźmy razem swoją drogą wolni od kłamstw nikt nigdy nie rozdzieli nas jesteś moją ...

  • Jest-Takie-Miejsce 87

    Niech nawet nie próbuje za mną iść. Mam po dziurki w nosie tej jego pewności siebie. Dlaczego mu pozwalam? Od kiedy on jest taki mądry? Jak on mnie wkurza! Przedzieram się ...

  • Jest-Takie-Miejsce 84

    - Zuza, on po prostu nadal chce, abyś była o niego zazdrosna. – Próbuje tłumaczyć Kubę moja przyjaciółka. - Jolka, proszę cię. Ja wcale nie jestem teraz zazdrosna… ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.31

    #1 sierpnia - dzień wyjazdu dziewczyn z obozu w Nowej Rudzie# **Oczami Natalki** Wczoraj do późna pisałam z moim chłopakiem, z resztą tak samo jak Gosia z Hubertem, obie ...

  • Jest-Takie-Miejsce 81

    Damian przepuszcza mnie w drzwiach. Wchodzę do sklepu jako pierwsza. Jest tuż za mną i posyła mi zabójczy uśmiech. Reszta stoi na zewnątrz. Chyba nie mają ochoty ...

  • For you here and now:Only him cz.14

    Milczeliśmy. Przejechaliśmy kilka kilometrów i zatrzymaliśmy się gdzieś za miastem. Nie wiedziałam co powiedzieć. Nie wiedziałam co mogę zaraz usłyszeć. -To było 6 ...

  • For you here and now:Only him cz.13

    -Tak się cieszę Ewa, ze w końcu się spotkałyśmy. Ile to już lat się nie widziałyśmy?- zapytała Karolina wieczorem, gdy wszyscy jedliśmy kolacje. Znaczy brakowało ...

  • Jest-Takie-Miejsce 77

    -Zdążyliście. – Pozwala sobie zauważyć Jolka. - Nie myślałem, że Barbie potrafi tak szybko biegać – mówi uśmiechnięty Kuba i trąca mnie delikatnie ramieniem, tak ...

  • Czy to prawdziwe? 6

    Będąc w ramionach brata czułam się bezpiecznie. Czułam, że po tych 4 cholernych latach będę miała wsparcie. -Zmieniłaś się.- Powiedział gdy siedzieliśmy na dachu ...

  • Śpiączka Epilog

    Kwiecień trzy lata później Wpadło mi w ręce zdjęcie, wspomnienia wróciły z podwójną siłą. Fotografia, na której jest Daniel i ja na jego barkach. Miało być tak ...