Miłosne - str 22

  • Diabeł w przebraniu anioła 12

    Byłam zafascynowana urodą chłopaka, który wyglądał jak istny szatan. Miał czarne jak smoła włosy i o takim samym kolorze oczy, które w tej chwili patrzyły na mnie jak ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 25

    Następnego dnia, gdy już byłem gotowy wyszedłem z domu i poszedłem na przystanek. -Obym przeżył jakoś te sześć godzin w szkole- pomyślałem. Poszczęściło mi się, bo ...

  • Serce do serca | Część 9

    Nie mogę wyjść z zaskoczenia. Nie mogę uwierzyć, że to on! Tyle lat minęło, z dobre sześć. Ależ on się zmienił! Gdybym spotkał go gdzieś na ulicy, w życiu bym go ...

  • True Love cz. 15

    Na wstępie chciałam was powiadomić, że założyłam bloga. Jest tam na razie jeden post dotyczący wyglądu(są zdjęcia) i charakteru danej postaci. Jeżeli chcecie link do ...

  • Skatepark - ciąg dalszy. cześć IV

    Tak cholernie się bałam stracić Sebastiana, więc zatrzymałam to dla siebie. Nic jemu nie mówiłam. Przez tydzień się nie widywaliśmy, nie że rozeszliśmy się czy coś ...

  • Jest-Takie-Miejsce 185

    Łaskocze mnie, ale za wszelką cenę staram się udawać, że wcale nie robi to na mnie wrażenia. Zaciskam zęby i walczę ze sobą, żeby się nie roześmiać. - W tym też ...

  • Jest-Takie-Miejsce 182

    Z jednej strony przepełnia mnie radość, bo właśnie o czymś takim marzyłam, ale z drugiej już wkrada się niepokój. Boję się, że za chwilę wszystko kolejny raz się ...

  • Jest-Takie-Miejsce 164

    Żartuje, czy jest poważny? Nie mam pewności, bo jego mina kompletnie mi nie pasuje do sytuacji. Uśmiecha się i przeszywa mnie wzrokiem w taki sposób, jakby przed chwilą ...

  • Jest-Takie-Miejsce 158

    Siedzę przy stole i rozmawiam z osobami, które mam obok. Jednak myśl o Damianie nie daje mi spokoju. Chciałabym, żeby wszystko było, jak wcześniej. Żeby siedział z nami ...

  • Jest-Takie-Miejsce 152

    Nie bardzo rozumiem, co się dzieje. Ewidentnie coś tutaj nie gra. Paradują razem, trzymają się za ręce, przytulają, całują, ostatnio nawet Jolka mówiła, że, , są ...

  • Jest-Takie-Miejsce 148

    - Normalna akcja, że przecież mówię. - Zaskoczyliście mnie. Myślałam, że… - Się nie lubimy? – Kuba wchodzi Agnieszce w słowo. Jest wyraźnie rozbawiony sytuacją ...

  • For you here and now : Tour cz.11

    Martyna. Na szczęście nikt nie poruszał tematu poronienia. Pieprzone gazety. Musze to powiedzieć Dorianowi, ale dopiero jak będziemy w hotelu. W swoich pokojach sami. Przez ...

  • Spróbuj mnie pokochać - 6 -

    Musieliśmy z tym skończyć. Musieliśmy przestać to robić. Gdy obudziłam się we wtorkowy poranek, głęboki jęk był pierwszym, co z siebie wydałam. Głowę miałam ...

  • Spróbuj mnie pokochać - 5 -

    Który to już raz moje życie stało w miejscu? Z pewnością kolejny, a tych razów było więcej niż przez całe poprzednie dziewiętnaście lat. Następny miesiąc minął mi ...