Miłosne - str 20

  • Jest-Takie-Miejsce 58

    Co się ze mną dzieję? Co się dzieje z moją pewnością siebie i własnym zdaniem? Chciałam się przesiąść, a mimo wszystko zostałam. Jak się okazuje, Kuba ma na mnie ...

  • Jest-Takie-Miejsce 56

    CZY JESTEM ZAKOCHANA W KUBIE? TAK. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak…Tak. Dopiero teraz jestem w stanie się do tego przyznać. Nie ma sensu ciągłe ...

  • Prawdziwy przyjaciel XXIV

    Gdy tylko zeszłam do środka, oniemiałam. Salon wyglądał cudownie. Czarna skórzana kanapa, do tego dwa fotele w tym samym kolorze i szklany stolik. Spojrzałam w lewo. Tam ...

  • Jest-Takie-Miejsce 41

    Damian o nic nie pyta. Od razu się podnosi, przeprasza Jolkę i razem ze mną wychodzi z sali. Wiedziałam, że mogę na niego liczyć. Nie pomyliłam się. - Ale mnie ...

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.2

    Obudziłam się kiedy dojechaliśmy na miejsce. Wysiadłam z radiowozu, a przed moimi oczami ukazał się największy apartament jaki kiedykolwiek widziałam. Był cały ze ...

  • Bezczel w mundurze cz. 13

    Niczym syn marnotrawny powróciłam ze skruchą. Przepraszam, za tak długą przerwę. Nie mam nawet żadnych wymówek. Brak czasu, brak weny… można by zgonić chociażby na te ...

  • Wyścig po miłość cz.7

    ***oczami Oliwki*** Gdy wstałam Nathaniel jeszcze spał. Słyszałam jak cicho pochrapuję na kanapie w salonie. Ja spałam w jego sypialni. Nie chciałam z nim dzielić łóżka ...

  • Wyścig po miłość cz.4

    Odwróciłam się w stronę dochodzącego głosu - Impreza dopiero się rozkręca - powiedział Spojrzałam na mężczyznę do którego należał ten głos. Wysoki brunet o ...

  • Z życia siatkarki cz.50

    Po pysznym śniadaniu przyrządzonym przez Mike, mój kochany zawiózł mnie pod szpital. - Ty nie idziesz ? - zdziwiłam się - Mam pewną sprawę do załatwienia - uśmiechnął ...

  • Z życia siatkarki cz.49

    Będę ojcem!!! Myślałem, że bardziej cudowniejszej wiadomości jak powołanie mnie do reprezentacji nie usłyszę ale jednak tak. Najwspanialsze jest to że moje dziecko nosi ...

  • Z życia siatkarki cz.41

    Cholera jasna ! Zaspałam! Wspaniały Bruno obudził mnie gdy zadzwonił czy mnie podwieźć. Zgodziłam się i szybko założyłam pierwsze lepsze ciuchy lekki make-up i włosy ...

  • Motocyklista XIII

    Cały czas patrzyłam na wiadomość widniejącą na wyświetlaczu. Co ona może od niego chcieć? Nie chciałam go kontrolować, jednak moja ciekawość wzięły górę nad ...

  • HARSH #53

    Marszczę zdezorientowana brwi słowami Harry'ego stojącego naprzeciwko mnie. Nie rozumiem ich w ogóle. Zaplatam dłonie na piersi i wpatruję się w niego pytającym ...

  • Księżniczka....cz.4

    Chwilę przyjemności przerwała mi Ania, która potrzebowała pomocy z sukienką. Oderwałam się od Kamila i poszłam za Anką, która biegła już do wynajętego wcześniej ...