Jest-Takie-Miejsce 66
- To jest łazienka chłopaków?? – Judyta nie dowierza temu, co słyszy. - Cicho. – Upomina nas Ola. - Musimy stąd szybko wyjść – proponuję. - Nie możemy, zauważą ...
- To jest łazienka chłopaków?? – Judyta nie dowierza temu, co słyszy. - Cicho. – Upomina nas Ola. - Musimy stąd szybko wyjść – proponuję. - Nie możemy, zauważą ...
Minęły dwa tygodnie odkąd rozstałam się z Adamem. Nie potrafiłam przestać o nim myśleć. Wmawiałam sobie, że z każdym dniem będzie coraz łatwiej żyć bez niego ale ...
Roześmiani idziemy da stołówkę. - Mówiłem ci, że tak będzie, a ty się stresowałaś, że tym razem pokłócili się na dobre – mówi Damian do Jolki. - Wystraszyli ...
-Przysłała mnie Pani Wasilewska. Chcieliby z państwem zjeść kolację. Za 10 minut na dolę w restauracji. - powiedziała kobieta. -Dobrze. Dziękuję - odeszła a ja ...
Kiedy Grzegorz z Nikolą wyszli z biura, samochodu Anety już nie było na parkingu. Była zbyt zbulwersowana aby tu zostać, nadal oglądając ich uśmiechnięte twarze i nie ...
Małe kroczki - powiedziałam i się zaśmiałam. Leżeliśmy w sypialni u Damiana a ja czułam się pierwszy raz od kilu miesięcy naprawdę szczęśliwa. Damiana dłoń ...
- Gdzie byłaś? - zapytał od razu gdy zamknęłam za sobą drzwi - Martwiłem się gdy dowiedziałem się że wybiegłaś ze szkoły cała zapłakana, a teraz odprowadza Cię ...
Gdy już zrobiłyśmy się na bóstwo poszłyśmy tam gdzie wczoraj odbyło się ognisko. Chłopcy obijali piłkę, nasze różowe landrynki wlepiały w nich swoje spojrzenia a ja ...
Na samym początku chciałam was przeprosić, że tak rzadko wstawiam nowe rozdziały i ,że są takie krótkie. Od dziś będą się one pojawiały w każdą sobotę wieczorem ...
Obudziłam się około 10. Poszłam do łazienki i zdjęłam opatrunki z tatuaży. Wykąpałam się. Posmarowałam tatuaże maścią i założyłam bieliznę. Umyłam zęby i ...
Słońce nieśmiało majaczyło nad horyzontem, zabarwiając niebo na ciepłe letnie kolory. Mgła spowijająca miasto powoli zamieniała się w nicość budząc je do życia ...
Rozdział zawiera sceny erotyczne. Czytasz na własną odpowiedzialność. - Brooklyn - Przeciągam się na łóżku i odwracam w drugą stronę wtulając twarz w pierś ...
Wybiegłam z kuchni. W salonie zobaczyłam dużo więcej osób, niż wcześniej. Dokąd mógł pójść Paweł? Myśl, Gabi, myśl! Gdzieś przy drzwiach wyjściowych mignęła mi ...
Oczami Blanki. Siedziałam w samolocie, czułam wielki strach przed tym co zastanę na Majorce. Kiedyś z Bartkiem planowaliśmy lecieć tam na wakacje. STOP! Nie mogę myśleć ...