Jest-Takie-Miejsce 139
- Słyszałaś? Poszedł na fajkę z Olgą. On jednak naprawdę ma coś z głową – złoszczę się. - Myślałam, że rozmowa pomoże, ale jednak tym razem to ty miałaś ...
- Słyszałaś? Poszedł na fajkę z Olgą. On jednak naprawdę ma coś z głową – złoszczę się. - Myślałam, że rozmowa pomoże, ale jednak tym razem to ty miałaś ...
Przed rozpoczęciem mszy spędzam z przyjaciółmi same piękne chwile. Kuba nie podnosząc głowy z moich kolan, unosi do góry telefon i pokazuje mi zdjęcia, które przed ...
- Możemy sobie zrobić przerwę? - szepnęłam. Aaron podniósł głowę i spojrzał na mnie załamany. - Hayley, proszę.. - przybliżył się do mnie i przytulił mnie do ...
Ryan spojrzał z politowaniem na mnie i moje ubrania moczące mu samochód, ale odparł: - W takim razie mów. - Kłamałam – powiedziałam wprost. Ryan spojrzał na mnie ...
Jejku, w końcu wszystko jest pięknie, cudownie i idealnie. Jeśli pierwsze dziesięć dni pełnych rozmaitych przygód i emocji było po to, żeby kolejne cztery były spokoje i ...
- Piotr, nie mam żadnych rzeczy. - powiedziała Anna, słysząc propozycje wyjazdu na weekend do Zakopanego. - Kupimy wszystko na miejscu. - Wiesz, że nie lubię tego. - W takim ...
- Zuza, Zuzaaa, wszystko gra? – słyszę jego głos i nie posiadam się z radości. - Tak, tak. Normalna akcja, że tak. – Nie mogę przestać się uśmiechać. To się dzieje ...
"Gdybyś kiedyś we śnie poczuła, że oczy moje już nie patrzą na Ciebie z miłością, wiedz, żem żyć przestał” Czyli dowiedział się… Ale skąd? Z jednej ...
Paweł przepraszał mnie jeszcze kilka razy, nie chciał abym go zostawiła. Nie chce tego robić, ale po tym co się stało zawiodłam sie na nim. Łukasz jest przede wszystkim ...
Ze snu wyrwało mnie zamykanie drzwi do pokoju. Obróciłam się z boku na plecy i patrzyłam w sufit. Ręką przesunęłam po miejscu obok mnie, było jeszcze ciepłe. Paweł ...
DZIEŃ 10 Jejku, nawet nie wiem, kiedy zasnęłam. Otwieram oczy i próbuję się przeciągnąć. Jest jakoś ciasno. Kuba. Jest. Naprawdę leży obok mnie. Czyli to nie był sen ...
Ależ oni są niesamowici!! Stoje na jednym z ich koncertów i jestem pod wrażeniem. Mogłabym tak patrzeć na Doriana cały czas. Spojrzał na mnie i sie uśmiechnął. Po ...
Witaj Koleżanko, Normalna akcja, że bardzo dobrze zrobiłaś spotykając się ze mną drugi raz. Na czym stanęliśmy? Aaaa, wiem. Damian się cieszy, a ja jestem zajebistym ...
Sama się sobie dziwię, że dałam radę, tak po prostu się odwrócić. Wcale nie chcę się z nim kłócić. Myślę, że on o tym wie. Nie chcę się kłócić, ale też nie ...