Miłosne - str 15

  • Niespełnione marzenia. cz. 4

    |||, , TO CHYBA NIE JEST PRZYPADEK, ŻE TAK CZĘSTO NA SIEBIE WPADAMY... '' ||| 2 miesiące później... -Julka za moment wchodzimy, jesteś gotowa?- zapytał Nathan ...

  • "Po prostu miłość" cz.10

    Ocknęłam się, gdy przywieźli mnie do szpitala, słyszałam tylko, że coś jest nie tak z dzieckiem i trzeba natychmiast zrobić jakieś badania. Nie rozumiałam do końca, co ...

  • Sekret IV

    Zamarłam..żeby w następnej chwili wybuchnąć gromkim śmiechem. -Chyba mam do czynienia z samym diabłem ! -mówiłam sama do siebie wciąż śmiejąc się w głos ...

  • Moja miłość (dni następne cz. 13)

    Zbudziłam się gwałtownie. Czemu? Tego to ja sama nie wiem. Wiem tylko, że jeszcze się dobrze nie rozbudziłam, a głowa mi chodziła na boki. Poczułam jak się uśmiecham i ...

  • Nad jeziorem

    Zachodziło już słońce. Siedzieliśmy na mostku i nie zwracając uwagi na upływający czas i to, że już od godziny powinniśmy być w domu, moczyliśmy nogi po kostki w ...

  • Bronię się przed tobą cz.75

    Czytałam słowo po słowie, chyba już z piąty raz, ale nie mogłam się dostatecznie skupić, czując na sobie wzrok Elyas'a. To oczywiste, że po tamtej nocy unikałam go ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 65

    Jedno szarpnięcie za ramię wystarczyło, by Grzegorz wybudził się ze zbyt płytkiego snu. Przetarł twarz dłońmi i od razu skupił wzrok na twarzy Elizy, która pochylała ...

  • Jest-Takie-Miejsce 199

    Judyta po chwili milczenia wyswobadza się z mojego uścisku i cicho mówi: - Dobra, Zuza, nie ma się co nad sobą użalać. Kuba jest twój i to się nigdy nie zmieni. Boli, ale ...

  • Jest-Takie-Miejsce 198

    Czy wszystko w porządku? Obstawiam, że to pytanie retoryczne, bo oczywistym jest, że nic nie jest w porządku. Jak może być, kiedy go tutaj nie ma?? Kiedy moje plany i ...

  • Jest-Takie-Miejsce 189

    Pojawia się Focus i żegna z wszystkimi po kolei. Kiedy nadchodzi moja kolej i animator wypowiada słowa pożegnania, mój wzrok przyciąga jego ręka. W właściwie widniejący ...

  • Jest-Takie-Miejsce 186

    Moim największym marzeniem było to, żeby ta noc okazała się najdłuższą w moim życiu. Moje prośby do Wszechświata były jednak daremne, bo minuty i godziny minęły nam ...

  • Jest-Takie-Miejsce 156

    DZIEŃ 12 Ze snu budzi mnie głos Jolki: - Zuza, Zuzaaa, wstawaj – mówi i kładzie rękę na moim ramieniu. Podnoszę się i odruchowo sięgam po telefon. Jest 6:10. - Co się ...

  • Jest-Takie-Miejsce 140

    W moim przypadku chyba najlepszym planem będzie po prostu jego brak. Dosyć. Koniec. Nie będę więcej robić z siebie kretynki. Teraz muszę wrócić do pokoju, spakować ...