Miłosne - str 14

  • Jest-Takie-Miejsce 126

    - Jaki z ciebie wariat – śmieję się z Rafała, kiedy on nieudolnie naśladuje Kubę, używając jego odzywek., , Normalna akcja” jest zdecydowanie Kuby i tylko Kuby. Z ...

  • Jest-Takie-Miejsce 121

    Co mam powiedzieć? Czy w ogóle będę w stanie coś z siebie wydusić? Próbuję pobudzić moje struny głosowe do pracy, ale jedynym dźwiękiem, który wydają ...

  • Jest-Takie-Miejsce 116

    No i pięknie. Olga znowu wkracza do akcji. Jej obecność tutaj i emocje, które we mnie wywołuje, tylko potwierdzają, jak bardzo zależy mi na Kubie. Choć wiem, że to tylko ...

  • Jest-Takie-Miejsce 106

    KUBA Muszę przyznać, że Zuza jednak jest większą wariatką, niż zakładałem na początku. Nie jest tylko różową księżniczką, jak twierdzi Olga. Podoba mi się, że ...

  • Komandos

    -Dzień dobry, przepuści mnie pan? Przyszłam do ojca. Jerzy Obłoński.-Mężczyzna w mundurze świdrował mnie wzrokiem. Był mniej więcej w moim wieku i krępowało mnie to ...

  • Jest-Takie-Miejsce 62

    Po kilkusekundowej ucieczce, daję się złapać. Kuba nie zdążył wyhamować i oboje leżmy teraz na podłodze. Posadzka jest zimna, ale nie odczuwam chłodu, ponieważ ogrzewa ...

  • Od Nowa 2 cz.21 Ostatnia

    Następnego dnia obudziłam się o 6. Nie mogłam dłużej spać. Zrobiłam kawę i śniadanie mi i Ali. Damiana nie było. Pojechał gdzieś z Konradem. Nie wiem gdzie i chyba ...

  • Śpiączka 9

    W domu, jak to w domu. Pomogłam mamie trochę z obiadem, posprzątałam i siedziałam na skypie, rozmawiałam z przyjaciółką. Opowiedziałam jej o imprezie, o dzisiejszej ...

  • Czy można się zmienić ? cz.35 - Epilog

    Tak tak Wszystko co dobre, kiedyś się kończy. Oto ostatnia część opowiadania o Hubercie i Kindze. Ja wiem, że pewnie nie tego się spodziewaliście i zapewne rozczarowałam ...

  • Od Nowa cz.22 Ostatnia

    -Wracaj do domu!-złapał ją za rękę Konrad. Chciałem coś zrobić, żeby wybić jej ten durny pomysł z głowy, ale nie wiedziałem jak. -Nie jesteście już moją rodziną ...

  • Truskawkowy shake cz.11

    Już teraz będzie tylko lepiej. - uspokajałam Alana. -Em, przepraszam, że nas naraziłem. -Zwariowałeś? To wina tego tirowca i jeszcze te oblodzone drogi. Nie masz prawa się ...

  • Do Końca cz.41 Rozdział II

    Zuzka zadowolona rzuciła mi się na szyję. -Pokaż -powiedziała i wzięła moją dłoń oglądając pierścionek. -Jest przepiękny Jagoda. -powiedziała ze łzami w oczach ...

  • Do Końca cz.32 Rozdział II

    -Nie idź-szepnęłam gdy po wszystkim leżeliśmy w łóżku. Nie chciałam żeby szedł na tą walkę. Czy za dużo wymagam od niego ? -Mówiłaś wcześniej żebym poszedł jak ...

  • Romans, zdrada cz.12

    -Tak słucham -Dzieńdobry czy pani Paulina Kowalska, dzwonię w sprawie pani chłopaka Piotra Wiśniewskiego.Znajduję się on u nas na oddziale.Czy mogłaby Pani przyjechać ...