Miłosne - str 11

  • To na Ciebie czekałem cz.21

    Kiedy Kinga i Michał przy ognisku próbowali powrócić do swoich dawnych relacji, podeszła do nich Nikola. Usiadła na jednym ze specjalnie przygotowanych na ten wieczór pniu ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.12

    ,, I co mi teraz powiesz? Że nadal świat jest piękny? Jak stare chłopy gwałcą kurwa kilkuletnie dzieci?,, Gdy się przebudziłam była już 3 w nocy. Tego całego Dominica ...

  • Z życia siatkarki cz.23

    Obudziłam się gdy Słońce dopiero wchodziło na niebo. Wyswobodziłam się z objęć Mike, tak znów razem spaliśmy...ale nie ważne. Wstałam z łóżka i na paluszkach, aby ...

  • Do Końca cz.38 Rozdział II

    -Kacper-powiedziałam jeszcze na wpół śpiąc. Chłopak całował moje plecy schodząc w dół. -Kacper. -Tak? -Nie rób Tego. -Dlaczego ?-zapytał nie przestając. Oczywiście ...

  • Historia Aśki

    -Chodź, już taksówka czeka-powiedziała moja przyjaciółka Kamila. Wybieramy się dziś na imprezę, zresztą jak co weekend. Jesteśmy typem imprezowiczek. Ja jestem Asia z ...

  • Wakacje cz.13

    Gdy wstałam, nic się nie zmieniło, dalej wyglądałam jak zombie...jak zombie z rana, jeszcze gorzej w sumie. Musiałam jednak wziąć się za siebie. Wzięłam długą ...

  • Siłownia cz. 11

    - Już idziesz? - zapytałam Michała, który zaczal się ubierac. - Jest bardzo pozno a jutro przeciez musze byc w pracy -powiedzial zerkajac na zegarek, ktory zakladal na reke ...

  • Kogo wybrać ...?cz.8

    Przestał....O nie czy zrobiłam coś nie tak ?! Przecież to było cudowne ! -Madziu - powiedział - ja nie chce być dla ciebie tylko pocieszeniem -Nie jesteś - zaprzeczyłam ...

  • On-Chłopak ze snu cz.22-OSTATNIA!

    No to lecimy z ostatnią częścią :) Z dedykacją dla moich wiernych czytelników:) Chciałabym Wam przede wszystkim podziękować, za to, że wytrzymaliście ze mną do końca ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 18

    Oczami Blanki. Cały mój świat się zawalił... Adam, ten którego Kochałam jak brata, wbił mi nóż w samo serce, porwał mi dziecko, a przecież tylko Majkę teraz miałam ...

  • Życie do góry nogami - cz.36

    Krótki wstęp: Jeżeli komuś nie podoba się opowiadanie, nie zmuszam do czytania, a jeżeli ktoś jest naprawdę tak upierdliwy, niech napisze mi to na pw, co mu się nie ...

  • Zwyczajne życie nastolatki cz.7

    Im więcej piszę tym mniej weny. Na początku miałam jej nadmiar, ale szkoła mi jej trochę zabrała :( Zabrała i wenę i czas. Chcę, aby każdy zostawił po sobie chociaż ...

  • Kroniki Tomka - Happy New Year (cz. 6)

    Po napisaniu poprzedniej części, dopadła mnie jeszcze większa melancholia. Miałem boleści duszy. Cała krzyczała, że chce z powrotem do Filipa, swojej bratniej duszy ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 14

    Stałam przed swoim opuszczonym domem. Znowu jestem w Nowym Jorku. Wróciłam na stare śmieci. Ehh... Weszłam do domu. Dawno mnie tutaj nie było. Zostawiłam plecak z ...