Miłosne - str 8

  • To na Ciebie czekałem cz.18

    Tej nocy znów zadzwonił telefon Nikoli. Historia się powtórzyła. Żadnych słów tylko ten śmiech. Pusty, szyderczy, przeraźliwy. I znów nie mogła go rozpoznać. Za ...

  • To na Ciebie czekałem cz.16

    Grzesiek zaparkował auto przed domem Kamińskich i wbiegł szybko po schodach, dzwoniąc do drzwi. Kiedy się otworzyły i po raz kolejny tego dnia pojawił się w nich Paweł ...

  • Gorąca kawa cz. 19

    Stałam i patrzyłam na moje biuro, które w tamtym momencie go wcale nie przypominało. Nagle poczułam za sobą znajomą woń perfum i wiedziałam, że to Filip. Nie odwracałam ...

  • "Niepewność" część 19

    "Niepewność”- część 19 Kiedy zbliżaliśmy się do domu już z pewnej odległości zobaczyłam trzy osoby, w których po bliższym przyjrzeniu udało mi się rozpoznać ...

  • Siłownia cz. 21

    Obudziłam się i czułam straszny ból w klatce. Byłam przypięta do jakiś urządzeń. Zobaczyłam Michała, który siedział przy mnie i trzymał mnie za rękę ...

  • Romans, zdrada cz.13

    Gdy otworzyłam drzwi ujrzałam nieznajomego chłopaka -Tak? O co chodzi? -Jestem nowym sąsiadem z góry.Przyszedłem się przywitać.Nikodem -Paulina, bardzo mi miło -Mi ...

  • "Niepewność część 5

    A oto i obiecana kolejna część:)) dziekuję, że pozwoliliście się naciągnąć na te komentarze. To strasznie motywujace:D Kochani jesteście:)

  • Maleńka niespodzianka. cz. 14

    Oczami Blanki. Obudziłam się w białej sali, nie mogłam nawet samodzielnie oddychać... Byłam przerażona, złapałam się za brzuch, a on był prawie płaski... Gdzie moje ...

  • Z przyjaźni do miłości cz.5

    Jest część 5 ^^ Miłego czytania. Jeszcze tylko poprawić włosy i już, jestem gotowa na imprezę. Postawiłam na skromny makijaż, ale żeby nie wyglądać na "grzeczną ...

  • Otwórz się dla miłości cz.9

    Witajcie moi wierni czytelnicy!!! Wiem, że cholernie długo nic nie było ale: Mam przyjemność podziękować wam za wszystkie komentarze te dobre i te złe oczywiście. Proszę ...

  • Miłość z przypadku cz. 9

    Od razu gdy się przebudziłam zerknęłam na zegarek. Było już piętnaście po 11. Nie uśmiechało mi się opuszczać mojego wygodnego łóżka, ale niestety byłam umówiona ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 63

    Nikola siedziała w uczelnianym bufecie w towarzystwie Wojtka. Opierając się na stoliku mięła w dłoni papierową serwetkę. Jej oczy były mętne od nadmiaru smutku. To już ...

  • Nigdy nie mów nigdy (cz.5)

    Jej serce biło z zawrotną prędkością, a ona sama nie wiedziała czy może w pełni zaufać swoim uszom. Nie dałaby teraz obciąć sobie ręki za nie. Ale wszystko ...

  • Jest-Takie-Miejsce 193

    Patrzę na mamę i na Jolkę i w pośpiechu wychodzę z kuchni. Klikam zieloną słuchawkę i radosnym głosem mówię: - Halo? Zamykam się w łazience i siadam na krawędzi ...