Miłosne - str 6

  • Jest-Takie-Miejsce 64

    Kuba się zatrzymuje i odwraca w moją stronę. - Barbie, no nie wierzę. Co się stało, że mnie zatrzymujesz? – pyta z wyraźną satysfakcją w głosie. - A co się stało ...

  • To na Ciebie czekałem cz.32

    Gdy otworzyła oczy, potrzebowała dłuższej chwili aby przypomnieć sobie gdzie jest, co się stało i jak nazwać te dźwięki, które dobiegały do jej uszu. Kiedy migoczące ...

  • Jest-Takie-Miejsce 45

    Leżę pomiędzy Kubą, a Damianem. Nie mogę przecież nagle powiedzieć, że jest fajnie. Muszę kontynuować próbę wyrzucenia obu za drzwi, choć bardzo chcę, żeby zostali ...

  • Do Końca cz.43 Rozdział II

    Na wstępie chciałam powiedzieć Tylko tyle że nie mogłam dodac części wcześniej. Nie mogłam was o Tym poinformować ze względu na to że nie miałam Internetu. Dopiero ...

  • IN SILENCE - Rozdział 13

    ROZDZIAŁ 13 *LENA* Wierzę mu. Wierzę w każde jego słowo. Może to naiwność… Może zakochanie? Nieważne. Teraz liczy się tylko to, że tu jest, że przybiegł tu od ...

  • Jest-Takie-Miejsce 190

    Chwytam jego rękę, a on pomaga mi się podnieść. Damian sięga z półek nasze torby i wystawia je na korytarz, na którym czekam już sporo osób. Patrzę na Kubę, nie ...

  • To na Ciebie czekałem cz.48

    Kolacja była prawie gotowa, gdy przed domem zaparkował samochód. Nikola wyjrzała przez okno i rozpoznała auta ojca. Mimowolnie spięła się, choć po mamie wiedziała, że ...

  • Spróbuj mnie pokochać - 8 -

    ♫ https://www.youtube.com/watch?v=SWww880E9wU ♫ Bałam się, że Ryan odjechał, ale gdy za nim wyszłam, jego samochód wciąż stał na podjeździe, natomiast samego Ryana ...

  • Jest-Takie-Miejsce 100

    OLGA *** Nienawidzę jej. Dlaczego ona ma to wszystko, co powinno należeć do mnie? W czym jest ode mnie lepsza? Nie. Ona nie jest lepsza. Tylko czemu on ma inne zdanie? ...

  • To na Ciebie czekałem cz.34

    Wszyscy nagle ucichli. Nie rozumiejąc tego co się dzieje, bacznie obserwowali rozgrywającą się scenę. Grzesiek chwycił ją za nadgarstki i nie puszczając odepchnął na ...

  • Jest-Takie-Miejsce 69

    DZIEŃ 9 Budzę się tej nocy już nie pierwszy raz. Jest tu. On naprawdę tu jest. To nie jest ani sen, ani skutek mojej wybujałej wyobraźni. Śpi. Jest jeszcze ciemno. Boję ...

  • Jest-Takie-Miejsce 63

    - Ja mam udawać twojego chłopaka?? – pyta Damian i wytrzeszcza na mnie oczy – Bardzo chętnie, naprawdę, tylko, że on w to nie uwierzy. - Dlaczego? - Widział mnie tyle ...

  • Jest-Takie-Miejsce 57

    Od razu podchodzę do niego, siadam obok i mówię: - No to słucham Pana, Panie Poważny. - Cześć Barbie. – posyła mi promienny uśmiech. - Cześć Kłamco. - Co Cię do ...

  • To na Ciebie czekałem cz.29

    Nikola wracając do domu próbowała powstrzymać łzy. Teraz siedząc już w swoim pokoju, wtulona w poduszkę nie robiła tego, bo po co? Tu jej nikt nie widział. Tu mogła ...