Miłosne - str 9

  • Jest-Takie-Miejsce 153

    Zaczynam czuć się dziwnie. Może nawet odrobinę niezręcznie. Niby nie powiedział nic, czego nie wiedziałam wcześniej, ale zrobił to w taki sposób, że przez mój brzuch ...

  • Jest-Takie-Miejsce 104

    Nie miałam pewności, czy przyjaciółka się zgodzi. Jak zawsze nieprzewidywalna Jolanta od razu podłapała temat i pełna radości zaczęła zbiegać na dół. Ruszam za nią ...

  • Pamietnik Majki cz. 20

    Hej! Obiecałam, ze będzie w tym miesiącu więc jest! W ramach przeprosin za długą nieobecność postaram sie by ostatnia część była jeszcze w tym tygodniu. Miłego ...

  • Terapeutyczna Miłość

    WSTĘP Odkąd sięgam pamięcią zawsze miałam problemy z własną samooceną. Już w przedszkolu było pod górę, a potem wcale nie lepiej. Swój pierwszy dzień w szkole ...

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.5

    Przystaję, ciężko dysząc. Biegłam. Przez ostatnie wydarzenia dawno nie biegałam i postanowiłam to zmienić, wracając do mojej starej kondycji. Osuwam się na ławkę i ...

  • Jest-Takie-Miejsce 80

    Ross Copperman - Hunger Lyrics (The Vampire Diaries) Gdybym tylko mogła zatrzymać czas, zrobiłabym to w tej chwili bez wahania. Jest wiele sytuacji, momentów, słów, gestów ...

  • Jest-Takie-Miejsce 67

    To pierwsza taka sytuacja i absolutna nowość dla naszej dwójki. Idziemy sobie za rękę. Ani trochę nie obchodzi mnie, czy ktoś nas zobaczy. Czuję się przy nim tak, jak ...

  • Ona brzydka. On przystojny. #7

    On: Według wikipedii białaczka to grupa nowotworów złośliwych o różnym przebiegu i objawach, która jest spowodowana patologicznym, klonalnym rozrostem komórek układu ...

  • To na Ciebie czekałem cz.26

    Nieco chłodniejsze niż wieczorem, powietrze wpadało do małego pokoju przez otwarte na oścież okno. Było chłodne ale rześkie, pachniało nocą i wspomnieniami. Grzegorz ...

  • Z życia siatkarki cz.52

    Wróciliśmy do Miami po 2 dniach. Jaka była moja radość gdy zobaczyłam że Nikodem wyszedł ze szpital - Alex ! - krzyknął gdy przeszłam próg domu - Cześć maluchu ...

  • To na Ciebie czekałem cz.22

    Muzyka wciąż grała, tłum nadal szalał na parkiecie a po środku stała Nikola, którą w swych silnych ramionach tulił Grzegorz odwzajemniając jej pocałunki. Ta magiczna ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 18

    Oczami Blanki. Cały mój świat się zawalił... Adam, ten którego Kochałam jak brata, wbił mi nóż w samo serce, porwał mi dziecko, a przecież tylko Majkę teraz miałam ...

  • Serce do serca | Część 17 - The End

    Jego pytanie tamtego wieczoru kompletnie mnie zaskoczyło. Myślałem, że nie mówił o tym poważnie kiedy spałem. Mimo, że pytanie te padło pięć dni temu, nadal nie mogę ...

  • Moja miłość (dni następne cz. 14)

    Serio. Gorzej być nie może? Trzeba spędzić tydzień w domu z kuzynką, z rodzicami i najgorsze co z … moim bratem. Czemu on musi mieć ADHD? Chociaż nażekać nie mogę ...