Miłosne - str 10

  • To na Ciebie czekałem cz. 67

    EDIT Sala przesłuchań nie była najprzytulniejszym miejscem na świecie. Szare ściany, stolik, trzy krzesła, lustro weneckie za plecami policjantów i małe, zakratowane okno ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 64

    Cisza jaka zalegała między Pawłem i Elizą, stawała się co raz bardziej krępująca. Stali na klatce schodowej po przeciwnych stronach korytarza i bardzo starali się na ...

  • IN SILENCE -Rozdział 11

    ROZDZIAŁ 11 *LENA* Nie umiem oderwać wzroku od tego rysunku. Nikt nigdy nie sprawił mi tak wielkiej przyjemności. Jak mu podziękować? Przecież nie mogę pójść do niego i ...

  • To na Ciebie czekałem cz.52

    Pierwsza wątpliwość dopadła Jakuba wtedy, gdy usłyszał nazwisko dziewczyny swojego syna, druga gdy spojrzał w jej oczy. Te dwie rzeczy wystarczyły aby w jego umyśle ...

  • Jest-Takie-Miejsce 192

    - Zuzaaaa! – krzyczy mama i wybiega z kuchni, żeby mnie przytulić. Obejmuję ją ciepłą, mając nadzieję, że poczuję się dzięki temu lepiej. – Pewnie jesteś głodna ...

  • Jest-Takie-Miejsce 180

    Jak mogli tak po prostu sobie pójść? Beze mnie… Mówiła, że go nie kocha, a teraz zostawia mnie dla niego. Mam ochotę się rozbeczeć i wrócić do swojego pokoju ...

  • To na Ciebie czekałem cz.45

    Nigdy przez wszystkie lata swojego życia, Grzesiek nie spotkał na swojej drodze dziewczyny, która odebrałaby mu mowę. Zawsze wiedział co powiedzieć, aby zabłysnąć, aby ...

  • To na Ciebie czekałem cz.43

    Michał zamówił taksówkę, miał zamiar bezpiecznie odstawić dziewczyny do domu, tak jak zresztą obiecał Grześkowi. W całym tym zamieszaniu nawet nie zauważył, że nie ...

  • Uwikłany w romans cz. 14

    - Muszę iść. - mówi Ania, wstając z łóżka zupełnie naga. - Zostań jeszcze trochę. - wzdycha Piotr, podpierając głowę na swej dłoni. Patrzy na dziewczynę, która ...

  • Jest-Takie-Miejsce 128

    Humor mam coraz lepszy. Obecność Damiana zawsze działa na mnie pozytywnie. - Cieszę się – mówię, bo naprawdę odczuwam radość, że jeszcze dzisiaj go spotkam. Zadowala ...

  • To na Ciebie czekałem cz.39

    Grzegorz cały swój wolny czas poświęcił na poszukiwania pracy i dalsze rozmyślania o Nikoli. Jeśli chodzi o to pierwsze to nie miał z tym wielkiego problemu bo w chwili ...

  • For you here and now: Stay cz.2

    -Nie bedziesz ze mnie zadowolna- zacząłem- Wczoraj sie upilem. Nawet bardzo. Alex i Ewelina wyniesli mnie z baru. Przepraszam za to i za to, że zrobię to jeszcze raz. Po ...

  • Jest-Takie-Miejsce 94

    Zaniemówiłam. Kiedy mówiła to Olga, nie zrobiło to na mnie aż takiego wrażenie. Odebrałam to jako wyraz zazdrości. Spłynęło to po mnie i przestałam analizować, czy ...

  • Jest-Takie-Miejsce 65

    On nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. Znam go osiem dni i z każdym kolejnym dowiaduję się o nim więcej i więcej. Jest cholernie zazdrosny, a mimo to pozwolił mi teraz ...