Miłosne - str 7

  • Pamiętnik Majki cz. 12

    - Cieszę się, że Ty się cieszysz. -powiedziałam do Lenki, która za chwilę miała wychodzić na spotkanie z Zielińskim. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi. - Ja pójdę ...

  • Gorąca kawa cz. 18

    Uporządkowałam stosy papierów przede mną. Zrobiłam sobie kawę i usiadłam wygodnie na obracanym fotelu, zdjęłam swoje szpilki i założyłam nogi na biurko. Oglądałam ...

  • To na Ciebie czekałem cz.12

    Od ostatniej rozmowy Grześka i Pawła minęło dwa dni. Przez ten czas nie widzieli się i obaj byli zbyt dumni, aby to zmienić, choć tak naprawdę w głębi serca ...

  • Niespełnione marzenia.

    |PROLOG| Był późny wieczór, dzięki świecącym latarniom wiedziałam którędy mam iść. Gdyby nie to, że uciekł mi autobus już dawno byłabym w domu. Choć miałam ...

  • Only you cz. 7

    Obudziłam się w środku nocy przygnieciona czyimś ciężarem. To dziwne, ale nic nie pamiętałam. Zupełnie jakbym... Straciła na chwilę świadomość. Odwróciłam lekko ...

  • STARSZY ZNAJOMY 27

    Weszliśmy do bloku w którymszliśmy zka, zadzwoniliśmy na dzwonek otworzyła nam Kasia przywitała nas ciepło, wielkim zaskoczeniem było to że Kasia była w ciąży... -Hej ...

  • Jest-Takie-Miejsce 195

    Kiedy dzielę się wszystkimi informacjami z dziewczynami, nie myślę już o niczym innym, jak o tym, że muszę jak najszybciej powiedzieć o tym Kubie. Podekscytowanie wcale ...

  • Uwikłany w romans cz. 17

    Minęły dwa tygodnie od afery ze zdjęciami. Dyrektor dowiedział się o niej jeszcze tego samego dnia i co najlepsze wstawił się za uczennicą, podkreślając na apelu, że to ...

  • Uwikłany w romans cz. 12

    - Co teraz mamy? - Ania spytała Magdę, siedząc na ławce pod klasą historyczną. - Matma. - westchnęła przyjaciółka. - Świetnie... - Kochani, zostawcie rzeczy w sali ...

  • Jest-Takie-Miejsce 131

    Nie wiem, czy kiedykolwiek zmienię zdanie, ale cieszę się, że on tego nie zrobił i wchodzi ze mną do mojego pokoju. Czuję się swobodnie, bo nie jesteśmy w nim sami. Jolka ...

  • Jest-Takie-Miejsce 108

    Nadal opieram się o drzwi i już żałuję, że uciekłam. No tak, nie oszukujmy się. Najzwyczajniej w świecie zwiałam. Mam ochotę zawrócić, ale… Ale co? Masz ochotę ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.32

    #1 sierpnia - dzień wyjazdu dziewczyn z obozu w Nowej Rudzie# **Oczami Natalki** Jedziemy już chyba 5 godzin, jest równo 20.00, czyli za godzinę będziemy...CZYTAJ: BĘDE W ...

  • Jest-Takie-Miejsce 95

    Chcę, żeby udowodnił mi, że się nie mylę, co do niego. Rozumiem zazdrość, ale to, co zaprezentował, pobija wszystkie jego numery. Nie powinien aż tak się wściekać, a ...

  • Pamiętnik Majki cz. 15

    Cześć! W końcu jestem. I mam nadzieję, że będę częściej. W każdym razie mam dla was kolejną część Majki! Chce skończyć ją jak najszybciej. Dlatego prawdopodobnie ...