HARSH #61
Pati ruchem ręki pokazuje, aby Emily podeszła. Patrzymy się na siebie. Widać, że blondynka jest wyraźnie zdezorientowana i zaskoczona moim widokiem, ale już po chwili ...
Pati ruchem ręki pokazuje, aby Emily podeszła. Patrzymy się na siebie. Widać, że blondynka jest wyraźnie zdezorientowana i zaskoczona moim widokiem, ale już po chwili ...
Muzyka do części :) cały czas ją śpiewam :) Rozbójnik Alibaba & Jan Borysewicz Tytuł: Zakazany owoc (ft. Bezczel) , , Ciągniemy się na dno Co krok, co dzień, co noc ...
- Ze mnie? A to dlaczego? - zapytałam mojego szefa, zdejmując szpilki. - Wiedziałem, że znasz się na swojej robocie ale że aż tak. Byli Tobą oczarowani. I ten francuski ...
Poranne promienie słońca obudziły mnie brutalnie oświetlając mi oczy. Spojrzałam w stronę ukochanego – Mati smacznie spał obejmując mnie pasie. Starając się go nie ...
Grzegorz Cztery lata. Całe cztery lata od tych niszczących wydarzeń. To był intensywny czas, nie tylko dla mnie ale i dla moich najbliższych. Wszyscy przeżywaliśmy swoje ...
Przygotowanie do wyjazdu nie zajęło mi dużo czasu. Punktualnie o 12 wyjechaliśmy z Poznania. Na miejscu byliśmy gdzieś po pierwszej. Dom siostry Andrzeja był niczym willa ...
Gdzieś w głębokiej podświadomości przewidywałem taki scenariusz. Tylko że myślałem że to moi rodzice zareagują ostro a nie jego. Gdy zobaczyłem go w drzwiach od razu ...
Jestem w takim szoku, że nadal nie dowierzam w to, co się przed chwilą wydarzyło. Powiedzieliśmy sobie parę nieprzyjemnych słów i byłam święcie przekonana, że wszystko ...
- Pogięło cię??!! – wypalam szybko, żeby przepadkiem nie przyszła mu do głowy choćby najmniejsza myśl o tym, że się zawahałam. Czyli naprawdę, naprawdę całe to ...
Ta jedna chwila, w której ich spojrzenia przenikały się wzajemnie, przeciągała się w nieskończoność. Cisza, która ich spowijała dudniła głucho w uszach, a powietrze ...
Drzwi się otwierają. Jestem odwrócona do nich tyłem, ale doskonale wiem, kogo zobaczę, jak się odwrócę. Czuję podekscytowanie na samą myśl, że jest tuż za mną. - Ej ...
- Idziesz dzisiaj do Martyny?- zapytał mnie Matthew. - Idę. – zawsze chodzę. Codziennie od 6 miesięcy. Dzisiaj 28 marca. - Gratuluję wyniku. – powiedział nagle ...
Na wstępie chciałam tylko: a) podziękować za wasze komentarze, które wręcz uwielbiam i są niesamowitą motywacją. b) przeprosić, (szczególnie stałe czytelniczki) że ...
- Wiem jaki mamy uklad, ale martwie się o Ciebie. Nie chce zebys zadawala się z tym świrem. Boje się ze zrobi Ci krzywde - powiedzial Michal wychodzac z lazienki a na jego ...