Miłosne - str 5

  • Jest-Takie-Miejsce 118

    Drzwi się otwierają. Jestem odwrócona do nich tyłem, ale doskonale wiem, kogo zobaczę, jak się odwrócę. Czuję podekscytowanie na samą myśl, że jest tuż za mną. - Ej ...

  • For you here and now: Stay cz.1

    - Idziesz dzisiaj do Martyny?- zapytał mnie Matthew. - Idę. – zawsze chodzę. Codziennie od 6 miesięcy. Dzisiaj 28 marca. - Gratuluję wyniku. – powiedział nagle ...

  • Bezczel w mundurze cz.9

    Na wstępie chciałam tylko: a) podziękować za wasze komentarze, które wręcz uwielbiam i są niesamowitą motywacją. b) przeprosić, (szczególnie stałe czytelniczki) że ...

  • Romans, zdrada cz.10

    Postanowiłam ukryć ten test aby on go nie zobaczył.Wrócił on około 18.00, zjedliśmy kolację i poszliśmy obejrzeć jakiś film.Gdy siedzieliśmy i oglądaliśmy, zapytał: ...

  • To na Ciebie czekałem cz.54

    Kolejne dni nie przyniosły ukojenia o jakim marzył Grzegorz. Przyniosły więcej bólu, wątpliwości i cierpienia. W jego głowie raz po raz dźwięczały słowa ojca. Tak ...

  • To na Ciebie czekałem cz.53

    Jakub był wstrząśnięty obrazem jaki malował się przed jego oczami. Elementy drewnianej półki walały się po podłodze wśród różnych papierów, a po środku tego ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 29

    Na wstępie chciałam wszystkich przeprosić za to, że tak długo musieliście czekać na następną część mojego opowiadania. Nie będę tutaj pisać o powodach mojej ...

  • Otwórz się dla miłości cz.2

    Witajcie, kochani! Dziękuję wam za wszystkie komentarze, za to, że rzucacie oczkiem na moje wypociny. W związku z tym, że święta lada chwila, chciałbym złożyć wam ...

  • True Love cz. 17

    Gdy wróciłam do domu, byłam cała roztrzęsiona. Myślami byłam przy Łukaszu, uświadomiłam sobie, że bardzo mi na nim zależy. Siedziałam sobie na kanapie i kilka minut ...

  • To na Ciebie czekałem cz.49

    Impreza nie skończyła się tak, jakby życzyli sobie tego Nikola z Grześkiem. Słowa, które Kinga usłyszała od swojego niestety byłego chłopaka zabolały tak mocno, że ...

  • Jest-Takie-Miejsce 154

    Jeszcze nigdy przedtem nie byłam tak pewna swoich uczuć do Kuby. To, co wydarzyło się między mną, a Damianem tylko uświadomiło mi, że Kuba jest jedyną osobą, z którą ...

  • Jest-Takie-Miejsce 150

    Kuba niesie mnie na rękach, co bardzo mi się podoba. Oboje z Rafałem się śmiejemy, a Kuba udaje, że naprawdę jest romantyczny. To mnie rozbawia jeszcze bardziej. Rafał ...

  • Jest-Takie-Miejsce 149

    - Zwariowała do końca? – Jolka nie ukrywa rozbawienia. Mi też uśmiech nie schodzi z twarzy. Jej nagły atak wściekłości musi oznaczać jedno. Pokłóciła się z Kubą ...

  • Jest-Takie-Miejsce 96

    Takiego zwrotu akcji się nie spodziewałam. Skłamałabym jednak, gdybym powiedziała, że mi się nie podoba. Uśmiecham się i w pierwszej chwili jestem w takim szoku, że ...