Miłosne - str 2

  • Diabeł w przebraniu anioła 26

    Oczami Natalii : Kolejny raz bezmyślnie wgapiałam się na moje odbicie w lustrze, jak by to miało coś pomóc. Co z tego, że przed 4 dni, nie miałam niczego w ustach ? ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 22

    Czy na tych zdjęciach jest moja matka?! Co do cholery?! Skąd ta kobieta ma zdjęcia mojej mamy? I to jeszcze te z czasów gdy moja rodzicielka była dzieckiem! Patrzyłam ...

  • Pamiętnik Majki cz. 19

    - Jak się czujesz? - przysiadłam na łóżku Lenki i dotknęłam jej czoła. - Lepiej. Rozważam czy pójść na zajęcia. - Nigdy w życiu! Pójdziesz dopiero w następnym ...

  • Miłość z przypadku cz. 8

    Gdy weszliśmy do domu dochodziła godzina 16. Postanowiłam zrobić obiad, niestety musiałam iść do sklepu bo brakowało paru rzeczy. Adrian odprowadził mnie do sklepu po ...

  • To na Ciebie czekałem cz.31

    Grzegorz był w pracy ale nie mógł się na niczym skupić. Po wczorajszej burzy nie było śladu ale w jego głowie wciąż panował ten sam mętlik. Miał nadzieję, że może ...

  • Jest-Takie-Miejsce 200 OSTATNIA

    Czuję podstęp. Nie jestem głupia i zawsze wiem, kiedy Jolka próbuje coś przede mną ukryć. Nie zdarza się to często, dlatego tak łatwo jest mi rozpoznać diametralną ...

  • To na Ciebie czekałem cz.38

    Czas płyną nieubłaganie. Dzień mijał za dniem, tydzień za tygodniem. Grzegorz już nawet nie próbował udowadniać swojej niewinności, bo chęć wyjaśnienia tego ...

  • Pamiętnik Majki cz. 10

    Na środowe zajęcia zwlekłam się z łóżka tylko dlatego, że od 6 rano pod moim blokiem słyszałam okropny hałas robotów drogowych. Dlaczego nigdy nie mogą do cholery ...

  • Historia Aśki 17

    -Cześć księciu- Zdałam się na milutki głos. -Hej księżniczko, czekam na Ciebie- Mówił romantycznym głosem. Nie wiedział, że jestem na niego mega wkurwiona. -Chyba nie ...

  • To na Ciebie czekałem cz.44

    Dwa tygodnie później. Dla Michała ta wiadomość była najgorszą rzeczą jaką usłyszał w życiu. Nic, nigdy wcześniej nie zraniło go tak bardzo, jak te kilka słów ...

  • Do Końca cz.44 Rozdział II

    Na drugi dzień szłam właśnie na plac zabaw obok mieszkania Pawła. Nie wiem dlaczego byłam zdenerwowana. Oczywiście Kacper trochę marudził gdy wychodziłam, ale ...

  • Nasze Opowiadania: Straszna Miłość cz.1

    To opowiadanie napisałyśmy na pw z Izą :3 *** Szłam ciemną ulicą oświetlaną tylko światłem ulicznych latarni. Śnieg lekko prószył. Nagle zainteresowała mnie górka ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 55

    To był ten dzień. Długo wyczekiwany, a jednocześnie tak bardzo znienawidzony. Dzień, który burzył spokój, odbierał nadzieję, a w zamian dawał wątpliwość i strach ...

  • Bezczel w mundurze cz.11

    Kilka godzin później, stojąc na samym końcu kolejki do ścianki wspinaczkowej, cieszyłam się z porywistego wiatru, który chociaż trochę ochładzał nasze ciała podczas ...