Miłosne - str 3

  • Siłownia cz. 15

    Karolina miala racje. Jestem w ciazy... Nie potrafie opisac co czulam. Z jednej strony bylam przeszczesliwa, ze bede miala malego bobasa a z drugiej strony przerazona mysla, ze ...

  • Spróbuj mnie pokochać - epilog -

    Po wielu długich, ciężkich godzinach Melanie w końcu urodziła. Już myślałam, że to nie nastąpi. Chłopczyk był bardzo podobny do Adama – a choć nadal go nie ...

  • To na Ciebie czekałem cz.19

    Michał powoli uniósł dłoń do jej policzka. Czuł jej delikatną skórę pod opuszkami swych palców, czuł jej usta na swoich, czuł jej zapach, czuł jak serce odbija mu ...

  • Odcięta od nieba

    Krótka notka ode mnie: jest to moje pierwsze publikowane opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość oraz o komentowanie. PS Sokółka jest małym miasteczkiem znajdującym ...

  • To na Ciebie czekałem cz.28

    Grzegorz po tym jak odwiózł Nikole do domu długo nie mógł zasnąć. Zegar wskazywał już drugą dwadzieścia, księżyc świecił wysoko na ciemnym niebie a on nadal ...

  • Jest-Takie-Miejsce 183

    Ogarniam się najszybciej jak potrafię, bo nie mogę się już doczekać spotkania z nim. Jeszcze niedawno byłabym skłonna powiedzieć: z nimi… No nic, staram się jakoś ...

  • Jest-Takie-Miejsce 59

    Krzysiek i akcja ciasto za każdym razem wywołują u mnie wiele radości. Wystarczy, że o tym pomyślę. Teraz idę z nimi do szkoły i dobry humor nie opuszcza żadnego z nas ...

  • Bezczel w mundurze cz.14

    Znów zanosiło się na gorący, słoneczny dzień. Gdy wraz z kapitanem stanęliśmy na skaju polany, na której został rozbity obóz, dziewczyny siedzące na swoich posłaniach ...

  • Do Końca cz. 42 Rozdział II

    Miałem właśnie przerwę w ćwiczeniach gdy Zuz przyszła i powiedziała ze nie może dodzwonić się do Jagody. Spojrzałem na Aleksa i miałem złe przeczucia. Wyjąłem czym ...

  • Otwórz się dla miłości cz.8

    Witajcie moi mili! Dzięki za wszystkie komentarze i proszę o więcej, i więcej, i więcej :D Z tego miejsca chciałbym pozdrowić jedną osobę, jednak nie powiem jej imienia ( ...

  • To na Ciebie czekałem cz.46

    Aneta, jak na ślepo zakochaną kobietę, która idzie po trupach do celu, przystało, nie marnowała czasu. Od zawarcia układu z chłopakami zakasała rękawy i zabrała się do ...

  • Jest-Takie-Miejsce 130

    Po kilkuminutowej głupawce obie z Jolką dochodzimy do wniosku, że czas najwyższy wyjść z łazienki. Ja się troszkę obawiam konfrontacji z Kubą, więc proszę ...

  • Pamiętnik Majki cz. 21

    - O proszę. Nasze gołąbeczki. - staje przed nami i splata ręce. - Czego chcesz? - wstaje i pyta ją Adam. - Zajmujesz się jakąś małolatą? - Nie Twoja sprawa. Odwal się w ...

  • JTM - Oczami Kuby 1

    Ej, czekaj, czekaj! Myślę, że powinnaś usiąść. Najlepiej wygodnie. Normalna akcja, że chcę Ci zająć chwilę. Aaaa, nie przedstawiłem się. Kuba jestem. Pewnie Barbie ...