Erotyczne - str 40

  • Cos fantastycznego

    Pewnego letniego dnia, gdy siedziałem w biurze na stażu, zadzwonił do mnie znajomy ze studiów, Maciek. Na początek rzucił jakiś kiepski żart, a potem, po nie tak do końca ...

  • Historyczka u Króla Wschodu (miniaturka) cz. 28

    Jeszcze nigdy nie zostałam wzięta… na łańcuchu! Teraz to się dokonało. Jęcząc, skamląc, czując się jak prawdziwa suczka, nadstawiałam się w pozycji „na ...

  • Seks z urzędu 2

    Na tym w zasadzie skończyło się wróżenie. Od myśli o wystawianiu na próbę przez sukces przeszliśmy do innych filozoficzno-egzystencjalnych przemyśleń. Z piciem trochę ...

  • Bar. Poderwana elegantka (miniaturka) cz. 7

    Moja przygoda w barze musiała się skończyć tak jak musiała… Taki już los eleganckiej damulki w tak parszywym miejscu… Podwinięta do góry spódniczka… (ech ta mini… ...

  • Historyczka u tablicy (miniaturka) cz. 1

    Boże! Jak ja uwielbiam przychodzić do pracy w minispódniczce! Intensywniej czuję na sobie wzrok młodych, przepełnionych energią uczniaków. Gdy jestem w miniówce, zdarza ...

  • Telewizor naprawiony. Jak ja zapłacę? (miniaturka) cz. 2

    W sypialni pokazałam, jak bardzo potrafię być gościnna… I jak gościnna jest moja piczka… - Mistrzu! Odbieraj swój dług, jak tylko chcesz… „Naładowałeś” mi ...

  • Święto Dziękczynienia. Purytanka i Indianin (miniaturka) cz. 4

    Wśród mych żałośliwych krzyków, pisków i jęków, wyjaśniałam wojownikowi, że purytanie akceptują zbliżenie między mężczyzną i kobietą wyłącznie, gdy są to ...

  • Króliczek-zajączek wielkanocny (miniaturka) cz. 6

    Rozochocony zająco-królik wielkanocny stał się tak śmiały, że zasadził w mej wilgotnej bruździe swą, tak wielką marchewę!!! Nie zważał, że to dopiero Wielkanoc! ...

  • Kłamca (I)

    W deszczowy dzień, na pustym skrzyżowaniu, ktoś obcy wsiada do auta Mari. I to właśnie jest początek jej kłopotów, bo seksowny mężczyzna o nieciekawej, mrocznej ...

  • Rodzinnie X

    Kolejny lipcowy wieczór spędzałem samotnie w domu, nie chciało mi się nigdzie wychodzić. Bliźniaki wyskoczyły na jakąś imprezę nad jeziorem, ojciec wyjechał służbowo ...

  • Fabryka. Elegancka damula i czarni robotnicy (miniaturka) cz. 10

    Jakże wielkie było moje rozczarowanie! Nie dotrzymali słowa, nawet w małym calu… Chociaż słowo „cal” w ich wypadku było mało adekwatne… Nie spuścili mi się do ...

  • Rewidowana stewardessa (miniaturka) cz. 4

    Okazało się, że moją cipę trzeba nie tylko zrewidować… i to porządnie… ale też ją… spenetrować… Pan ochroniarz był na tę okoliczność należycie przygotowany ...

  • Szantażowana nauczycielka (miniaturka) cz. 6

    Byłam niezabezpieczona, więc błagałam go, żeby nie kończył we mnie. Nie chciał mi tego obiecać! - A co pani profesor woli? Zakończyć świetlaną przyszłość swej ...

  • Niepracowity dzień

    Mieliśmy tego dnia dużo pracy. Planowaliśmy spędzić cały dzień na malowaniu figurek, a wieczorem przed snem się pokochać. Lubię budować napięcie, więc popchnęłam go ...