Erotyczne - str 38

  • Stewardessa i szejk - moja fantazja cz. 5

    Wyobrażam sobie, jak samolot wykonuje akrobacje… i szejk też… samolot pikuje… śniady wojownik także… Żądanie, po którym przebiegły mnie dreszcze – „Szykuj ...

  • Bilard na polecenia - moja fantazja cz. 13

    Nie zdążyłam się zastanowić nad dojrzanym mikrofonem… wydało mi się, że widzę też kamerkę! Ale padło kolejne polecenie! Mam przyjąć w sobie jego wytrysk! Co za ...

  • Żoną na wakacjach a ja w domu.

    Jest 20 lipca 2018 roku i za tydzień miałem jechać z moją żoną i znajomymi na wakacje. Oczywiście nie pojadę bo jak idiota zachciało mi się pograć z kolegami z pracy w ...

  • Obóz siatkarek cz.1

    Hej jestem Ola i chciałam opowiedzieć wam historię, która przydarzyła mi się na obozie siatkarskim ubiegłego lata. Więc w tamtym roku wyjechałam na wakacje razem z moją ...

  • Klub samotnej matki

    Wszystko zaczęło się w 16 urodziny Michała, wtedy dowiedział się, że mają się przeprowadzić z mieszkania w bloku do jednego z domów na przedmieściach miasta. Miała ...

  • Pierwsza orgia w życiu.

    Ciąg dalszy mojego pierwszego razu z chłopakiem. Obudziłem się rano następnego dnia. Łukasz jeszcze spał. Wstałem i postanowiłem jeszcze raz zobaczyć Łukasza w samych ...

  • Przeprowadzka elegantki i nieokrzesani grubianie (miniaturka) cz. 6

    To była najbardziej upokarzająca chwila mojego życia… Leżałam u ich stóp… jak jakieś trofeum… ich zdobycz… Obok mnie leżały moje białe szpileczki… białe ...

  • Park - moja fantazja cz. 4

    Fantazjuję o tym, jak moje różowe majteczki… (pod kolor do bluzki i szpilek) nie zostają nawet zdjęte, a jedynie zsunięte na bok… byle tylko udostępnić dostęp do mej ...

  • Pokojowa i pracodawca - moja fantazja cz. 10

    Uwielbiam fantazjować o tym, jak pracodawca postępuje ze mną bezpardonowo… jak wręcz jest wulgarny. - Nie będę się z tobą certolił! Przebolcuję twoją cipę, tak, że ...

  • Jej mały sługa cz. 6

    - Pobudka! – Obudziło mnie entuzjastyczne powitanie Pauliny. Stała w rozkroku nade mną a koło niej jakiś chłopak. Dalej znajdywałem się na kafelkach w damskiej szatni na ...

  • Na usługach trzech mężczyzn..

    Hej... Zapraszam, na kolejną historię, z naszego życia, intymnego.. Sytuacja miała miejsce, z dziewięć lat temu.. Końcem zimy, nasz dobry przyjaciel, Mauro (Włoch) ...

  • Naiwna cz. 3

    Witam po przerwie wracam z kolejnymi opowiadaniami, zachęcam do przeczytania poprzednich części,gdyż będzie to kontynuacja. Po ostatnich wydarzeniach nie mogłam się ...

  • Tylko kolega z pracy

    Mam na imię Natalia. W zeszłym roku skończyłam trzydziestkę. Pracuję w średniej wielkości biurze tłumaczeń w jednym z większych polskich miast. Nie mam dzieci, nie ...

  • Pociag do domu

    Na wstępie chce napisać że większość opowiadań jest inspiracją snów i marzeń... 😁 Cześć piszę jako ja (kobieta) A cześć jako ja (ale od strony mężczyzn) 😇 ...