Erotyczne - str 43

  • Marta na treningu. Całość

    Po każdym treningu mojego ulubionego siostrzeńca – Marcinka - odwożę go do domu. Przyjeżdżam wcześniej i obserwuję grę chłopców w piłkę. Uwielbiam to, są tacy ...

  • Dzień Kobiet

    Myślałam że nic, nie jest w stanie nas zaskoczyć. A jednak.. Dzień kobiet, w 2017. Kolacja w restauracji, z mężem. Była tylko przystawką. Wróciliśmy do domu, napaleni ...

  • EDUKACJA SEKSUALNA

    Felieton o nietypowych zachowaniach seksualnych. Do napisania tego felietonu, skłoniły mnie pytania czytelników o rodzaje preferencji seksualnych i ich akceptację przez nasze ...

  • Postrzeganie chłosty w literaturze ( przedruk)

    "Dwutygodnik - strona kultury RADOŚĆ: O RADOŚCI CHŁOSTANIA KRZYSZTOF RUTKOWSKI Lektura „Traktatu o biczyku” Doppeta przypomina radosne wtajemniczenia Jana Jakuba Rousseau ...

  • Stres

    Nerwowo poprawiła biały dopasowany żakiet i jeszcze raz sprawdziła godzinę na małym, złotym zegarku znajdującym się na jej prawej ręce. Denerwowała się rozmową ...

  • Grill pełen niespodzianek..

    Witam ponownie. Kolejną, historię, z naszego życia intymnego postanowiłam napisać, po długim zastanowieniu się. Czy warto. Stwierdziłam że tak. Chodź wzbudzić może ...

  • Siłownia na początek..

    Hej... Dzieki za prywatne wiadomości, z pozytywnymi komentarzami.. Pytacie, o różne sytuacje, czy miały miejsce... Przez dwadzieścia jeden, lat trochę się tego ...

  • Miłość do starszego - cz.4.

    DAVID Była inna. Była niewinna. Była również nie osiągalna. Dzieliły nas dwa różne światy, które nie mogły ze sobą w żaden sposób kolidować. Nie interesował mnie ...

  • "Rwa ... nie" - cz.2.

    Chwilowy bezwład nie trwał długo. Ciało kobiety drgnęło. Postawiła stopy z powrotem na posadzce. Odzyskała równowagę. Próbowała pozbierać myśli. Miała nadzieję ...

  • Posąg

    Andrew Boock Posąg Małgosia przeszła przez próg, z wzrokiem wbitym w podłogę, do jednej z sal wykładowych wydziału plastycznego. Szurając stopami o podłogę dotarła do ...

  • Nieznajomy kochanek część.2

    Minął już ponad miesiąc od kiedy mój kochanek zaprosił mnie do siebie na udany sex. Nigdy tego nie zapomnę, jak mnie wziął zaraz po wejściu do domu, jak wylizał moją ...

  • Wszystko albo nic cz. 3

    Dni bezpośrednio po ostatnim spotkaniu z Kingą były dla mnie najgorszymi w moim dotychczasowym życiu. Po powrocie do domu próbowałem zadzwonić do dziewczyny, jednak ta ...

  • Moja żona Lena.

    Witam, mam na imię Arek, jestem żonaty od 4 lat. Przez pierwsze dwa lata moje małżeństwo było super kochaliśmy się ostro co dzień lecz po ciąży między nami coś się ...

  • SNCTM. przedruk

    Działa w ukryciu, a tożsamość jej członków jest tajna. Organizacja SNCTM niczym loża masońska skupia elitę tego świata. Z tą różnicą, że jej działalność oparta ...