Erotyczne - str 46

  • Elegantka z fasonem i fagasy

    Elegantka co trzymała fason -Cnotką jestem – mówiła fagasom Ledwie że się spostrzegła A już z brzuszkiem pobiegła ..................................................

  • Belferka w pończochach

    Raz belferka z sąsiedniej wiochy Założyła wytworne pończochy Wiatr spódnicę zadziera Ależ będzie afera… .............................................

  • Historyczka w kinie

    Historyczka spod miasta Lublina Razu pewnego poszła do kina A tam ręka sąsiada Pod spódniczkę się wkrada ...................................................... Raz belferka ...

  • Samotna profesorka

    Rzekła raz profesorka zza młyna, Ależ ze mnie samotna dziewczyna Chłopcy wnet zaradzili Synka jej dorobili… ..........................................................

  • Roboczo... Historyczka i olimpijczyk cz. ostatnia

    Tamtego ranka już na nic więcej nie pozwoliłam Mateuszowi. Ale w kolejnych dniach niemal nieustannie wracałam myślami do tamtych chwil. Tymczasem chłopiec autentycznie ...

  • Namiętność cz. III (ostatnia)

    Zaczęło się od onanizowania, po kryjomu rzecz jasna. Najpierw powoli, krótko, niemal mechanicznie bez żadnych wspomagaczy wizualnych. Później coraz śmielej w towarzystwie ...

  • Wywiad. Marta i więźniowie

    Jako dorabiająca sobie w lokalnej gazecie, robię reportaż w więzieniu. Więźniowie spuszczali natychmiast wszystkich dziennikarzy, ale godzą się mi odpowiadać na trudne ...

  • Posterunek. Marta i policjant

    Dodać Wielkie okulary z czarnymi oprawkami zdawały się niemal zakrywać jego oczy Miał gładkie, lekko falujące włosy, które niewinnie opadały na czoło. Jego uśmiech ...

  • Małgorzata czyli nie spełniaj fantazji. Cz.6.

    Pokój był duży, a ciemne tapety i grube story nadawały mu iście burdelowy wygląd. Wzór na tapecie znała już na pamięć, nawet gdy na chwilę przymykała oczy rysował ...

  • Ambona

    Ambona * Kamil, z wysiłkiem malującym się na jego zmęczonej twarzy, uniósł ciężki żeliwny młot. Opuścił go na drewniany pal, który pod wpływem uderzenia wcisnął ...

  • Akcja charytatywna dla domu dziecka. Marta i biznesmen

    Akcja charytatywna Mam na imię Marta. Jestem nauczycielką historii. Bardzo mocno zaangażowałam się w działalność fundacji wspierającej domy dziecka. Sama wychowywałam ...

  • Instrukcja obsługi Milenki, czyli 998 cegieł.

    Listopad. Ranek. Długa aleja. Szelest liści pod nogami. Cisza. Pusto. Drzewa gołymi gałęziami niemal dotykają szarych chmur na niebie. Idziemy, trzymając się za ręce. Z ...

  • Wspólna kąpiel

    Na dworze jest już ciemno, robi się coraz zimniej i dzięki temu potrafię jeszcze bardziej docenić taki wieczór jak ten dzisiejszy. Siedzimy z Samem przy stole, dopiero co ...

  • Przyjacielska wymiana.

    Witam ponownie.. Korzystając z faktu że jestem chora, postanowiłam napisać kolejną historię, z naszego życia intymnego. Poniższy tekst, będzie trochę nawiązywał, do ...