Erotyczne - str 123

  • Inspektorka Anna cz.4 Szatnia

    Andrew Boock Inspektorka Anna 3 Szatnia Anna weszła w wąski korytarz pomiędzy salą gimnastyczną, a szatniami. Zmierzała do pokoju przystojnego nauczyciela wychowania ...

  • Droga bez powrotu.

    Mam na imię Elin, mam 19 lat. Kilka miesięcy temu moje życie się zmieniło. Wracałam późnym wieczorem od chłopaka. Z racji iż byłam bardzo zmęczona, postanowiłam udać ...

  • Spragniona nieświadoma cz. 5

    Kolejny koniec weekendu, kolejna porcja nowych wrażeń do przemyślenia. Kate wstała z łóżka o dziwo wyspana, powlokła się do łazienki zrzuciła z siebie ciuchy i weszła ...

  • To była kłótnia

    Obudziły mnie promienie słońca wpadające między żaluzjami. Ale nie tylko to, obudziło mnie jego chrapanie. Zastanawiałam się jak to się stało. Jak on znalazł się w ...

  • Bestia.

    To już ostatnie poprawki..muśnięcie szminką ust i skropienie się perfumami od stóp do głów..Spojrzałam w lustro.Obcisła, satynowa sukienka w kolorze pudrowego różu ...

  • "Podróż w nieznane..." cz. 1

    Zachód słońca swym blaskiem zatapiał się zza piaszczyste góry, tym samym zabierając jakiekolwiek światło na pustynnej drodze, oraz prowadząc podróżną parę w kierunku ...

  • Upragniony urlop cz.2

    Zatopiona w moich myślach, nie zauważyłam kiedy nagle drzwi się rozsunęły i do przedziału weszła Agata. Zasunęła je za sobą i zamknęła na specjalny klucz. -Teraz nikt ...

  • Kuzynka moich marzeń I

    Nazywam się Tomek i mam 19 lat. Mieszkam z 35-letnią ciotką w niedużym mieszkaniu. Tego dnia ciotka musiała wyjechać na tygodniową delegację, a ponieważ była sobota ...

  • Niegrzeczni chłopcy

    Liczę na prawdziwe opinie ;) To moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość. Państwo Evans długo starali się o dziecko, ale nie udawało im się. Po trzech ...

  • Gorąca letnia noc

    Kolejny gorący letni dzień się kończył słońce chyliło się ku zachodowi. Ostatnie promienie słońca rozświetlały horyzont. Wszyscy zmęczeni upałem dnia wychodzili na ...

  • Studenci cz.3

    Z perspektywy Igi: Wybiła 19.Przyszła na wezwanie Czarnulka po odbiór ciuchów.Wiedziałam, co się szykuje.Zapukałam lekko i delikatnie.Weszłam do pokoju.Pusto.Nagle czuje ...

  • Rozbudzic wyobraznie

    Jak tylko wrócisz do domku będę już czekała. Po wpuszczeniu cię do domku zdejme spodnie abyś mogol z początku tylko podziwiać moja ogolona cipeczke. Powoli zacznę ...

  • Gdy mama jest pracy cz. 4

    Gdy mama jest pracy Cz.4 Miało się spełnić to, o czym Ola marzyła. Brata i siostrę znała dobrze, ona chciała poczuć innego ogiera. Była pełna podniecenia, napięcia ...

  • Na każdego znajdzie się sposób cz. 1

    Marek miał 16 lat i chodził do liceum. Języka Polskiego uczyła go nauczycielka o niesamowitej urodzie. Blondynka, długie nogi, duży biust, twarz anioła, 1.80 cm wzrostu ...