Erotyczne - str 124

  • Niegrzeczna Anka cz.1

    Witam to moje pierwsze opowiadanie, mam nadzieje ze Wam się spodoba ;) Pewnego dnia 18letnia Anka stwierdzila, ze ma dosc swojego grzecznego zycia. Tej ciagles monotoni typu ...

  • Nowe doznania

    Nagle pomyślałam sobie siedząc w kawiarni przy stoliku z moim przyjacielem obok, że z wielką ochotą ostro bym go zerżnęła jednocześnie kochając się z nim. Pomyślałam ...

  • Piątkowy wieczór cz.II

    Winko, które przyniósł Maciek i niespodzianka jaką mi zgotował w przedpokoju sprawiły, że moja cipka nadal jest bardzo wilgotna i ma ochotę na znacznie więcej ...

  • Noworoczne postanowienie (nie)grzecznej mężatki.

    Ubiegłoroczny Sylwester zapowiadał się bardzo ciekawie. Wraz z żoną zostaliśmy zaproszeni do znajomych na domówkę. Jako, że oboje mieliśmy wolny dzień przygotowania ...

  • Marcin i Monika

    Czerwcowy dzień chylił się ku końcowi. Przez okno laboratorium wpadały promienie zachodzącego słońca, tańczyły po meblach, naczyniach, urządzeniach. Marcin od wielu ...

  • Następnym razem kupuję w Tesco ...(1.)

    Było to dnia pierwszego sierpnia, słońce świeciło po oczach jak w zimie gdy jego promienie odbijały się od świeżo spadniętego śniegu. Chmur na niebie nie było ...

  • Sąsiedzka pomoc - część 2

    Przez cały tydzień od ostatniego wydarzenia spotkałem Sylwie na klatce tylko dwa razy, wymieniając się zwykłym uśmiechem i prostym słowem "Cześć". Czułem się dziwnie ...

  • A pair of students

    Wiktoria mieszkała w Warszawie w Średniej wielkości mieszkaniu, wynajmowała tam pokój wraz z dwoma kolegami i koleżanka. Wszyscy byli zgraną paczką. Wojtek chłopak ...

  • Hermiona i Draco

    Hermiona siedziała w pokoju wspólnym Gryfonów, z zainteresowaniem czytając książkę o eliksirach. Jej praca domowa, dawno już odrobiona leżała na stole, księgę czytała ...

  • Nocny gwałt

    Andrew Boock Nocny gwałt W akademickim pokoju panował półmrok. Słabe światło, wpadało przez duże okno zajmujące całą ścianę, oświetlało półnagą kobietę na ...

  • Samiec doskonały - fantazja

    Tamten zimny i deszczowy wieczór listopadowy spędzałam na basenie. Ludzi było mało i ubywało ich z każdą minutą bo aura była zniechęcająca i robiło się już późno ...

  • Kelnerka

    Siemanko, jestem Maciek, w tym opowiadaniu możecie dowiedzieć się o historii która wydarzyła się kilka lat temu we wrześniu. Chodziłem jeszcze wtedy do 3 klasy technikum ...

  • Onieśmielająca

    Nazywam się Piotrek, miałem wtedy 16 lat. Mam ciemno brązowe włosy i niebieskie oczy. Jestem chudy, co jest skutkiem bardzo dobrej przemiany materii. Chodziłem do ostatniej ...

  • Nigdy nie rozmawiaj z nieznajomym.

    Słuchawka telefonu głucho stuknęła o przezroczysty szklany blat lawy. Teraz kiedy powoli zaczęło docierać do mnie, ze cala sytuacja staje się bardziej realna niż mogłem ...