Erotyczne - str 127

  • Pierwszy raz z nieznajomym

    To stało się na krótko przed moimi 19 urodzinami. Koleżanki namówiły mnie na pójście do klubu, żebym zapomniała o zerwaniu z moim chłopakiem Markiem. Był moją ...

  • Idealne trafienie w oczekiwania

    Jesteśmy u ciebie. Podchodzisz wolno do mnie. Patrzysz przez cały czas w oczy. Przyciągasz mnie do siebie i delikatnie całujesz w usta. Następnie schodzisz niżej. Na szyję ...

  • Portal Randkowy... Spotkanie... i SEX

    Tak na wstępie to opowiadanie jest całkowicie zmyślone. DZIĘKUJĘ za pomoc użytkownikowi Rafik123. A więc było to tak... W internecie na portalu randkowym poznałam fajnego ...

  • Zakazany owoc cz.2

    Obudziły mnie nieśmiałe promienie czerwcowego słońca wdzierające się przez roletę. Podniosłam głowę i natychmiast mocno tego pożałowałam. Ilość wypitego alkoholu ...

  • Przepiękne korepetycje.

    Wiktoria była raczej przeciętną uczennicą ale po przejściu do pierwszej klasy technikum zupełnie nie mogła poradzić sobie z nowymi wymaganiami nauczyciela matematyki ...

  • Młodziutka

    Właśnie tańczyłam seksownie wokół rury, gdy do klubu weszło czterech nowych gości. Byli to mężczyźni mniej więcej w wieku 30 -35 lat. Dobrze ubrani, wyglądali jak ...

  • Less

    Dzień jak co dzień, Wrocilam do domu zmęczona, rzuciłam torbe w kąt a Mama odrazu z przesłuchaniem - Jak było Coreczko? - Spoko. i poszlam do siebie. Marzylam tylko o tym ...

  • Madzia cz.2

    Strażnik zaczal nas wolac, przestraszylismy się ze moze byc przypal wiec zabralismy swoje rzeczy i zaczelismy uciekac. On byl starszy z brzuchem więc nie probowal nas gonic ...

  • Zagłada Coraz Bliżej cz.1

    Budząc się tego słonecznego ranka nie miałem pojęcia co się stanie, obok jak zawsze leżała ukochana w swoje sexownej czerwonej pizamce, która ściągałem z niej każdego ...

  • Jak drugi raz straciłam cnotę...

    Stale byłam dziewicą. No, nie tak do końca. Kiedyś dorwał mnie na jakiejś dyskotece jeden fagas i zaciągnął w krzaki. Nawet się nie opierałam, ale po pierwsze byłam ...

  • Sex z moim chłopakiem

    Z moim chłopakiem, Piotrem, spotykam się już od kilku miesięcy. Mojego poprzedniego partnera natomiast, widziałam po raz ostatni przed około rokiem. Jak więc nietrudno się ...

  • W parku

    Pewnej letniej nocy wyszlam na spacer do parku. (Jestem wysoka, szczupla bladynka o zielonych oczach. Mam duze jedrne piersi i zgrabny tyleczek). Noc byla ciepla, powiewal lekki ...

  • Od kina do...

    Julia miała 18 lat on wtedy 22. Poznali się dzięki jej wspólnej znajomej, na jednej z imprez, urządzonej w klubie. Od początku przypadli sobie do gustu. Tak zaczęła się ...

  • Szef

    Byl to upalny letni dzien. Pierwszy dzien bylam wredy w pracy. Gdy dotarlam na miejsce, Jarek (tak ma na imie moj szef) wyznaczyl mi trase pracy. Zauwarzylam, ze patrzyl się na ...