Erotyczne - str 126

  • On, seks i miłość

    Tego lata nie miałam zbytnio ochoty na wychodzenie z domu. Mój młodszy o 2 lata brat Arek ciągle siedział przed komputerem a miał już 17 lat, zaś starszy o 4 lata Michał ...

  • Przyłapana

    Mam dość !!! - powiedziałam w myślach. Koniec patrzenia w te papiery. Powinnam zadbać trochę o siebie. Miałam tylko dwie godziny samotności, potem spodziewałam się ...

  • Internetowa znajomość III - upragnione spotkanie

    Nareszcie! Już nie mogę się doczekać. Dzisiaj wreszcie się z nią spotkam. Umówiliśmy się na dworcu koło 15. Wiadomo jak przyjeżdżają pociągi, więc muszę policzyć ...

  • Sebastian i mama

    - Gdzie idziesz, Sebuś? – spytała mama Sebastiana. - Jak to gdzie? – odparł jej syn. – A gdzie zawsze chodzę o tej porze? - Znowusz na piwsko idziesz z tymi swoimi ...

  • Mój przystojny brat

    Mam na imię Sara. Jestem drobną, szczupłą brunetką o brązowych oczach, krągłej pupci i nie tak małych piersiach. Razem z rodzicami i moim bratem mieszkamy w Krakowie ...

  • Roksana

    Mam na imię Marcin i mam 21 lat.Moja siostra Roksana ma 19 lat.Ma długie sięgające prawie do pasa blond włosy, niebieskie oczy, duże piersi i przepięknie zgrabne opalone ...

  • Pierwsze kroki - Przesłuchanie

    Andrew Boock Opowiadanie powstało na prośbę wiernego Czytelnika. Mam nadzieję, że Wam również odpowiada drobna historia przedstawiona w tekście. Piszcie komentarze, które ...

  • Podwodna przygoda

    Jestem drobniutka blondynka o kraglej pupci, duzych niebieskich oczach i śnieznobialych zebach. Codziennie rano, przed zajeciami w szkole chodze na basen. Naogol jestem tylko ja ...

  • Spotkanie z Krystianem i Maciejem

    Byłam całe wakacje u mojej cioci w małej wsi. Było tam całkiem fajnie, chodziłam z moimi kolegami nad jezioro i na różne imprezy… Macieja znałam od dawna bo mieszkał w ...

  • Nocna wizyta, czy to była zdrada?

    Obudził mnie cichy odgłos zamykanych drzwi. Śniło mi się coś miłego i chciałam szybko tam wrócić. Zawsze śniło mi się dużo i prawie nigdy nie pamiętałam co ...

  • Pierwsze uniesienia 2

    Do warsztatu dotarłam z lekkimi obawami, ale też mocno podekscytowana. Wiedziałam jak może skończyć się to spotkanie i zastanawiałam się jak to będzie. Co się stanie ...

  • Debiut

    Mam na imię Łukasz i jestem dwudziestosześcioletnim absolwentem wydziału prawa, a od niedawna pracownikiem jednej z najznamienitszych firm konsultingowych w Polsce. Mam blisko ...

  • I kto tu dominuje?

    Wiki po tym pierwszym kontakcie z penisem studenta, tak zasmakowała w uprawianiu seksu, że robiła to zawsze jak tylko trafiała się okazja. Pomimo dopiero swoich 16 lat ...

  • Pierwszy sex z moją młoda ex!

    Od niedawna się spotykaliśmy, oboje byliśmy jeszcze w liceum, ona na dopiero na początku swojej kariery. Była śliczna. Nie za wysoka, szczupła, brunetka o pięknych ...