Erotyczne - str 128

  • Dawna znajoma II

    Od pamiętnego wieczora minął tydzień. Przez ten cały czas myślałem o tym, co się wydarzyło. Nie mogłem spać, nie miałem apetytu. Nie, to nie były wyrzuty sumienia. To ...

  • Dziewica

    Jestem Rafał, mam 24 lata. Jestem wysokim brunetem. Większość osób mówi, że jestem przystojny. Z Pauliną znam się już 4 lata Poznaliśmy się na studiach, chociaż ...

  • Obfity Spacerek!

    Znów niedziela, jak człowiek pracujący zawsze w ostatni dzień tygodnia mam depresję, bo kto lubi znów w poniedziałek iść do pracy wstając o 5 rano? Postanowiłem iść ...

  • 1. Ola i Dominik. cz.1.

    Ola. Dziewczyna, która kocha seks, Wręcz uwielbia uprawiać seks. Uczennica 1 klasy liceum. Ma 16 lat. Jest szczupła o płaskim brzuszku, jędrnych nogach oraz dość sporych ...

  • Wstyd...

    Stał wściekły na wszystko dookoła. Taki wstyd, wszystkie dziewczyny z klasy. Jego oczy były wbite w podłogę. Nie podnosił wzroku, nie chciał widzieć ich min. Wystarczył ...

  • Fajna Foot'Ka

    Mam 19 lat, i od zawsze interesowały mnie kobiece stópki, zadbane, nie zawsze pachnące, ale maksymalnie pociągające. Masturbacje przy filmach z tymi częściami ciała ...

  • Dziurawa Dupa...

    Od 3 lat chodzę z Kaśką, jestem spełnieniem moich najskrytszych marzeń i snów, starałem się o nią bardzo długo, z nadzieją że gdy ją zdobędę będzie to ta jedyna na ...

  • Zakochani cz. 4

    Dzisiejszy dzień rozpoczął się beznadziejnie, jak każdy poprzedni bo gdy tylko otwierałam oczy, zobaczyłam siebie dziwkę, która bezkarnie zdradza chłopaka. Tak od ...

  • Żołnierski relaks.

    Ciężki dzień w pracy, nerwy, stres i ta beznadziejna robota papierkowa. Powrót do domu musi zakończyć się relaksem. Ubrania zostają w korytarzu, nikomu szczególnie nie ...

  • Rogacz?

    Zaczynam się zastanawiać, czy mąż przypadkiem nie ma jakiegoś romansu. Już od dłuższego czasu rzadko ze sobą sypiamy, a on wiecznie przesiaduje przed komputerem. Może ...

  • Sex w szkolnej ubikacji cz. 2

    - Przestań! - nie mogłem pozwolić, aby tak na mnie działała. - To wyjdź. Czy ktoś Cię trzyma ? Cholera jasna...odwróciłem się z taka szybkością o jaką sam siebie nie ...

  • Gwałt w pociągu cz.3 Kartka

    Andrew Boock Gwałt w pociągu Kartka Marta poczuła jak ciepła sperma spływa po udzie pieszcząc delikatnie skórę. Otworzyła oczy lecz jej spojrzenie było nadal nieostre ...

  • Pan M

    Witajcie dodaję nowe opowiadanie, mam nadzieję, że zostanie równie dobrze odebrane. Zakochanych jeszcze nie kończę spodziewajcie się niebawem kolejnej części:):) ...

  • Trójkącik z bratem cz. 4

    Kuba zaczął się zbliżać prawie się pocałowaliśmy ale zadzwonił jego telefon. Odebrał i zaczął się denerwować. Słyszałam to w jego glosie. Chciałam zapytać co ...