Erotyczne - str 130

  • Less

    Dzień jak co dzień, Wrocilam do domu zmęczona, rzuciłam torbe w kąt a Mama odrazu z przesłuchaniem - Jak było Coreczko? - Spoko. i poszlam do siebie. Marzylam tylko o tym ...

  • Madzia cz.2

    Strażnik zaczal nas wolac, przestraszylismy się ze moze byc przypal wiec zabralismy swoje rzeczy i zaczelismy uciekac. On byl starszy z brzuchem więc nie probowal nas gonic ...

  • Zagłada Coraz Bliżej cz.1

    Budząc się tego słonecznego ranka nie miałem pojęcia co się stanie, obok jak zawsze leżała ukochana w swoje sexownej czerwonej pizamce, która ściągałem z niej każdego ...

  • Jak drugi raz straciłam cnotę...

    Stale byłam dziewicą. No, nie tak do końca. Kiedyś dorwał mnie na jakiejś dyskotece jeden fagas i zaciągnął w krzaki. Nawet się nie opierałam, ale po pierwsze byłam ...

  • Sex z moim chłopakiem

    Z moim chłopakiem, Piotrem, spotykam się już od kilku miesięcy. Mojego poprzedniego partnera natomiast, widziałam po raz ostatni przed około rokiem. Jak więc nietrudno się ...

  • W parku

    Pewnej letniej nocy wyszlam na spacer do parku. (Jestem wysoka, szczupla bladynka o zielonych oczach. Mam duze jedrne piersi i zgrabny tyleczek). Noc byla ciepla, powiewal lekki ...

  • Od kina do...

    Julia miała 18 lat on wtedy 22. Poznali się dzięki jej wspólnej znajomej, na jednej z imprez, urządzonej w klubie. Od początku przypadli sobie do gustu. Tak zaczęła się ...

  • Szef

    Byl to upalny letni dzien. Pierwszy dzien bylam wredy w pracy. Gdy dotarlam na miejsce, Jarek (tak ma na imie moj szef) wyznaczyl mi trase pracy. Zauwarzylam, ze patrzyl się na ...

  • Tak wyszło.

    Kilka lat temu zakochałam się. Zostałam odrzucona i bardzo mi się to nie podobało. Zamknęłam się w sobie, przestałam wychodzić z domu; z duszy towarzystwa stałam się ...

  • Uczennica i ja!

    Witam, mam na imię Sandra i mam 34 lata. Jestem nauczycielką Języka Angielskiego w gimnazjum. Jestem także wychowawczynią klasy 3b. Jestem także lesbijką. Tak, dobrze ...

  • Nie znośny czajnik...

    Jak zwykle dzień zaczął się ponuro i nie zbyt ciekawie. Wstała o szóstej rano, pochłonięta myślami. Weszła do łazienki. Obmyła swoją twarz, popatrzyła do lustra ...

  • Siła Dynamitu

    Był rok 1924. Piaty dzień w tej cholernym kopalni i dalej nic. Oszaleć można! Zaczynałem wątpić czy kiedykolwiek dokopiemy się do złóż. Do ściany podszedłem sam. Moi ...

  • Dawna znajoma II

    Od pamiętnego wieczora minął tydzień. Przez ten cały czas myślałem o tym, co się wydarzyło. Nie mogłem spać, nie miałem apetytu. Nie, to nie były wyrzuty sumienia. To ...

  • Dziewica

    Jestem Rafał, mam 24 lata. Jestem wysokim brunetem. Większość osób mówi, że jestem przystojny. Z Pauliną znam się już 4 lata Poznaliśmy się na studiach, chociaż ...