Erotyczne - str 132

  • Impreza i miła niespodzianka

    Hej :-) To moje pierwsze opowiadanie mam nadzieję że się spodoba (sorry za błędy) Mateusz był ode mnie starszy o 4 lata. Pewnego dnia zaprosił mnie na imprezę do siebie ...

  • Przyparty do muru.

    Pokłóciłem się z dziewczyną, tak że kiedy chciałem wejść do mieszkania po pracy, czekały na mnie torby z moimi rzeczami. Kiedy próbowałem otworzyć drzwi, klucz nie ...

  • Wakacje Odc.2. Córka szefa

    Andrew Boock Wakacje Odc.2. Córka szefa Opowiedziałem już wam o przygodzie z Edyta i Paula. Mieszkało się z nimi cudnie, nigdy się nie nudziłem popołudniami. Zawsze ...

  • Szefunio cz. 2

    Karolina szybko pobiegła do drzwi zakładając po drodze koszulkę. Spojrzała kto za nimi stoi. Był to chłopak Karoliny - Michał. Gdy kobieta otworzyła drzwi powitał ją ...

  • Zemsta cz. 2

    A... Ale co ja Ci zrobiłam?! - Sama dobrze wiesz, co. Nie odzywaj się już więcej! - Zaczął obleśnie mi się przyglądać. Jak dziecko witrynie cukierni. Pierwszy raz jakiś ...

  • Kuzyn

    Tego dnia wszystko wskazywalo ze to bedzie najgorszy dzien w moim zyciu. Do pokoju z samego rana weszla mama i oznajmila ze wyjezdza z tata na weekend a do mnie przyjedzie starszy ...

  • Kolonia

    Miałem jechać na kolonie, to był mój pierwszy raz, nie ukrywam nie chciałem za bardzo jechać. Ale mama mnie namówiła. Dowiedziałem się że jedzie jeden z moich kolegów ...

  • Przygoda z kuzynką cz. 1

    Było to kilka lat teamu, gdy moi rodzice musieli wyjechać, kilka lat temu na miesiąc za granice. Akurat wtedy zostawili mi, pod opiekę kuzynkę młodszą niż ja. wyglądała ...

  • Przystojniak na basenie.

    Mam nadzieję, że Wam się spodoba. To moje pierwsze opowiadanie tego typu. :) Była sobota po południu, środek lata. Było bardzo gorąco, więc postanowiłam wybrać się na ...

  • Kolonijna przygoda cz. 1

    - Tak! Dziś jest ten dzień, nareszcie kolonie! Taka oto była reakcja młodego Pawła kiedy nadszedł dzień wyjazdu. Paweł miał 16 lat i kończył gimnazjum. Był już na ...

  • Poniżony.

    Szef zorganizował wyjazd integracyjny dla wszystkich pracowników. W sumie w biurze było mnóstwo kobiet i kilku facetów. Ja byłem administratorem sieci w firmie. Z natury jak ...

  • Julka (ciąg dalszy)

    Lato minęło i wakacje się skończyły. Jula wróciła do domu. Mijały miesiące rozłąki, zbliżały się ferie zimowe. Postanowiłem ze zabiorę ją w góry. Śnieg pokrył ...

  • Majówka

    Na majowy weekend mój mąż Krzysiek zaplanował dla nas wypad w góry. W sumie zaplanował go wspólnie ze swoimi kolegami z firmy – Jackiem i Markiem. Ponieważ koledzy byli ...

  • Studencka impreza z wpadką.

    Sobota wieczór, niezapomniana impreza, alko, basen, fajni ludzie. Tego wieczoru byłam ubrana w skąpą spódniczkę i bluzkę z dużym dekoltem. Byłam nieco załamana ...