Erotyczne - str 135

  • Zecwelenie! ... #3

    ... - A to szmata pierdolona. - myślałem wkurwiony. Mi nigdy na to nie pozwalała. Traktowałem ją po królewsku. Wykręciła mi wredny numer. Od skórwiela dostawała po ryju ...

  • Wymarzona noc

    W sobotni wieczór stwierdziliśmy ze znajomymi, że zrobimy jakąś imprezę czy coś bo miałem wolną chatę. Poprosiłem moją najlepszą przyjaciółkę żeby przyszła ...

  • Nienawidzę Cię! (cd. cz. 2)

    Paweł kiedy wracał do domu kupił po drodze kilkanaście piw. Wszedł do domu i włożył je do lodówki. Położył się na kanapie przed telewizorem i sączył piwo patrząc ...

  • Jak to kochasz? (ciąg dalszy)

    Paweł leżał tak sam w łóżku, jego serce było rozdarte... nie rozumiał dlaczego uciekła, dlaczego go zostawiła. Zebrał się w końcu i ubrał. Powoli podświadomie ...

  • Dwa światy - EPILOG

    DLA NIE ZNAJĄCYCH "DWÓCH ŚWIATÓW" - ZAPRASZAM NAJPIERW DO CZĘŚCI PIERWSZEJ!! DLA ZNAJĄCYCH - MAM WRAŻENIE, ŻE EPILOG JEST SŁABSZY I ROZCZAROWUJE DLATEGO BĘDĘ ...

  • Granice...

    Wszedł do pokoju uśmiechając się do niej promiennie. Objął na powitanie i delikatnie musnął ustami policzek. Objęła go za szyję i wtuliła się w jego zziębnięte ...

  • Kleczę przed Tobą.....

    Wiem...że wątek jest kiepski, a tekst płytki... ja to wszystko wiem...:). Ale kiedyś obiecałam to komuś... może nie tak ostro... nio, ale. Siedzisz w pracy. Na fotelu ...

  • Upojna Noc

    Była sobota wieczór, dla mnie jednak to nie oznaczało odpoczynku a wręcz przeciwnie, spędzałem ten dzień w pracy. Kilka osób siedziało przy barze a ja polewałem im ...

  • Wakacje - kolejne spotkanie

    Od ostatniego spotkania Tomka z Patrycją minęły dobre 4 miesiące, w ciągu których ich miłość zacieśniła się i stali się sobie jeszcze bliżsi. Postanowili się znów ...

  • Moja szalona rodzinka cz. 2

    Słońce prażyło niesamowicie, Marta planując gorące popołudnie wybrała się ze swoją koleżanką Kasią na basen. W przebieralni był dość duży tłok, ciężko było ...

  • Dziewczyna z sąsiedztwa

    Może najpierw kilka słów o mnie mam na imię Jarek. Jestem tzw starym kawalerem po 30-stce a dokładnie 33 lata do tego bardzo nieśmiałym. Uczę matematyki w liceum i ...

  • Naiwność... (ciąg dalszy)

    Dzwoniła wiele razy..ale nie mogłem jej tego wybaczyć, kłamała tyle czasu.. kochałem ja a ona miała narzeczonego za moimi plecami. Oddałem jej się...była jedyną z ...

  • Pierwsze Spotkanie cd. Gra w Karty

    Obudzili się późnym wieczorem w swoich ramionach, zadowoleni po wcześniejszym seksie i z chęcią na więcej. - idziemy na jakiś spacerek? - zaproponowała Patrycja ...

  • Gwałt zbiorowy, część 1

    Zwiera bardzo perwersyjne i mocne treści oraz opis brutalnego gwałtu. Miała na imię Nina. Była średniego wzrostu, szczupłą kobietą o wyraźnie zaznaczających się ...