Niezapowiedziana wizyta
Pierwsze opowiadanie, mile widziane komentarze :) Po całym dniu w Mielnie wrócilam do domu, nikogo w nim nie bylo-bylam sama. Jedyne o czym marzylam to kąpiel. Weszlam do ...
Pierwsze opowiadanie, mile widziane komentarze :) Po całym dniu w Mielnie wrócilam do domu, nikogo w nim nie bylo-bylam sama. Jedyne o czym marzylam to kąpiel. Weszlam do ...
Mile widziane komentarze :) Siedząc w pracy w południe gdy słonce jest wysoko a na mieście chodzą skąpo ubrani ludzie. Zaczęłam czytać opowiadania erotyczne. Tego dnia ...
Nigdy nie byłem duszą towarzystwa. Nie bawiły mnie dzikie imprezy, wolałem ciszę i spokój. Rzadko wychodziłem z domu a tym bardziej rzadko spotykałem się z dziewczynami ...
Ciemna, późna noc. Budynek. Drugie piętro. Pokój. Biurko. A przy nim facet. Pracuje biedak i prawie śpi. Prawie, bo rozmawia ze mną. Zawracam mu tyłek, chociaż nie powinno ...
To brzmi nieco kuriozalnie, ale wydaje mi się, iż czasem wszechświat stara się nam przekazać coś w ten czy inny sposób. Mimo, że życie jest jedynie serią ...
Na początek kilka słów. Jest to miniaturka napisana przeze mnie, którą napisałam rok? Dwa lata temu? Chce tylko poinformować, że sceny erotyczne nie bardzo mi wychodzą i ...
to moje pierwsze opowiadanie więc liczę na komentarze zgodne z prawdą. Te pozytywne na pewno mnie ucieszą, a te negatywne zmotywują. Mam na imię Ola. Jestem wysoką ...
Jechaliśmy z Kacprem na jezioro na rowerach. Dojechaliśmy na miejsce, i zaczęliśmy się przebierać Kacper poszedł założyć kąpielówki za drzewo a ja zostałem przy ...
Na początku drugiej części dopowiem kilka zdań o sobie. Jestem raczej normalne budowy brunetem. Średniego wzrostu z niebieskimi oczami. Mam tylko jeden problem. Otóż mój ...
Życie jest serią przypadkowych zdarzeń. Zdarzeń, które nie raz obdarowują nas okazjami na przeżycie czegoś nowego, spektakularnego. Taką okazją obdarowany został ...
Powitała mnie uśmiechem. Zmieniła się troszkę przez rok kiedy jej nie widziałem. Popatrzyła na mnie jak zawsze i rzuciła się na mnie obejmując mocno. -Cześć Pawełku ...
Nic nie wskazywało, że ten dzień tak się potoczy. Pojechałem po swoją narzeczoną do pracy. Moja narzeczona ma na imię Anka. Jest średniego wzrostu szatynką o długich ...
Byłem na czwartym roku studiów. Wszystko szło w porządku. Miałem dziewczynę super laskę i tak to leciało. Historia wydarzyła się, kiedy poszedłem raz do pracy mojego ...
Lubię noc...samotną noc... Iść na spacer pod jej osłoną. Wiejską drogą z dala od zgiełku, hałasu i ludzi. Pośród rosnącej po bokach kukurydzy.Iść w jej głąb ...