Erotyczne - str 137

  • Boskie chwile.

    "Wiesz, nigdy nie zapomnę naszego pierwszego sexu…” powiedział rozmarzonym głosem Kamil. "Ja też nie…”. "Z chęcią bym to powtórzył”, "Jeśli się odpowiednio ...

  • Pierwszy raz na plaży

    Byłem wściekły, że groziła mi 1 na koniec roku z chemii. W moich planach były studia biologiczno-chemiczne. Nie przyjęli by mnie. Idąc do szatni zauważyłem grupę ...

  • Wakacje cz. 2 - Przed wyjazdem

    Tydzień Później Wybrałem się razem z dziewczynami po zakupy. Zaplanowały sobie kupić jakąś fajną bluzeczkę i strój kąpielowy. W mojej głowie czułem, że razem z ...

  • Trójkąt o dwóch kątach rozwartych

    Późna letnia noc. Siedziałem z Alicją w jej pokoju, grając na konsoli. Ona siedziała między moimi nogami, muszę przyznać, że ciężko było mi skupić się na grze, gdy ...

  • Relaks ze mną

    Witaj. Jesteś zmęczony? Po co pytam, przecież wiem, że jesteś. Ale jestem ja – zaraz się Tobą zajmę. Postaram się, żebyś choć przez chwilę zapomniał o pracy ...

  • Pamiątka z wakacji. Blizna (cz3. Miłość - cd.) !

    ... Seks oralny (podobnie do pieszczot genitaliów) może być bdb elementem gry wstępnej lub pełnym aktem seksualnym. W naszym przypadku gra wstępna była tantryczna. Oral ...

  • Koronkowa bielizna.

    Kupiłam sobie nowa bieliznę oczywiście chciałam ja Tobie zaprezentować. Gdy tylko wróciłeś z pracy stanęłam u progu salonu i kusząco wystawiłam nóżkę. Ty ...

  • Zaskoczył mnie w domu

    To było tydzień temu. Wracałam z pracy do domu gdzie nie miało być nikogo. Kiedy przeszłam przez bramkę to poczułam dziwny dreszcz. Podeszłam do drzwi, otworzyłam je i ...

  • Cudowne chwile.

    To jest moja pierwsza historia. Proszę o szczere komentarze i w razie czego słowa krytyki. Dostałam sms'a. Od Kamila. Czy się z nim spotkam. Lubiłam go choć czasami mnie ...

  • Szybki numerek w pracy.

    Wpadam do Ciebie do biura. Siedzisz na fotelu i wpatrujesz się w monitor komputera. Podnosisz wyrok i patrzysz na mnie zdezorientowanym wzrokiem. Jestem ubrana w fioletowy ...

  • Lawendowe wakacje w Toskanii, cz. 3

    Obudziła mnie bryza morska wpadająca przez otwarte okno. Dimitriev zapomniał je zamknąć. Zasnął, zmęczony jak ja. To było takie pozytywne zmęczenie. Wczoraj przeżyłam ...

  • Nie udane sprzątanie.

    Sprzątasz. Ja postanawiam zrobić Ci psikusa. Robię trochę bałaganu w sypialni i wołam Cię że coś tu jest nie tak. Zdenerwowany wpadasz do pokoju i patrzysz ...

  • Kuszące igraszki.

    Siedzę w wannie. Nagle Ty wchodzisz do łazienki. Podchodzisz i ochlapujesz mnie woda. Piszcze bo wiesz że tego nie lubię zwłaszcza jak zakłócasz mi spokój. Dłonią ...

  • Jesienny esej

    Można uznać to za drugą część opowiadania "Czasem pobudki nie są takie złe". Zimny jesienny wieczór. Jesień jest moją ulubioną porą roku, głównie dlatego, że ...