Erotyczne - str 138

  • Jesienny esej

    Można uznać to za drugą część opowiadania "Czasem pobudki nie są takie złe". Zimny jesienny wieczór. Jesień jest moją ulubioną porą roku, głównie dlatego, że ...

  • Delegacja z niespodzianką w łóżku.

    Pracujesz.Prace masz ciężką, stresującą.Taką, która wykańcza Cię psychicznie.Ale problem w tym, że Ty to kochasz. W życiu nie zamieniłbym jej na inną, to Twoje życie ...

  • Szmaragdowe sny

    Stuknęłam palcem w 7-calowy ekran tabletu, wbijając wzrok w wirujące za oknem płatki śniegu. Westchnęłam cicho, wspominając ostatnie spotkanie z Karolem. Tak bardzo ...

  • Czasem pobudki nie są takie złe

    Spałam głębokim snem w swoim pokoju w internacie. Ostatni tydzień był koszmarny. Głównie z powodu kulminacji testów i kartkówek, które spędzały mi sen z powiek ...

  • Wakacyjne Nudy

    Zaczęły się wakacje ja siedziałam w domu bardzo mi się nudziło, któregoś dnia siedziałam na kompie aż tu nagle ktoś wysłał mi wiadomość, , Hej chciałabyś popisać ...

  • Mój wymarzony pierwszy raz

    Witam nazywam się Klaudia. Mój chłopak miał na imię Maciej i miał 16 lat. Maciek od dłuższego czasu namawiał mnie na pierwszy raz, a ja bałam się bólu. A więc pewnego ...

  • Ciocia nauczycielka 3

    Skończył się rok szkolny i nadszedł czas wakacji bym pojechał do wujostwa, nie mogłem się doczekać by znowu móc kochać ciocię całymi dniami. Po przyjeździe jakie ...

  • Nudna książka 2.

    Moja dłoń leży nieruchomo na Twoim podbrzuszu, ale gorąco od niej bijące może dawać więcej niż nie jeden dotyk. Kilkakrotnie mrugasz, spoglądasz na mnie i wiem że sen ...

  • Spór terytorialny

    Ubiegłe lato było delikatnie mówiąc piekielnie gorące. Słońce, niemalże nieustannie zalewało ludzkość niewyobrażalnym wręcz żarem. Miałem jednak swój mały azyl w ...

  • Mokry piątkowy wieczór

    Piątkowy wieczór, a ja byłem praktycznie sam w akademiku. Większość studentów powyjeżdżała na długi weekend do swoich rodzin, więc dom akademicki był niemalże ...

  • Mój wymarzony pierwszy raz. cz. III

    Było mi tak dobrze a gorąco rozlewalo się po całym ciele. Wiedziałam że nie jestem jego pierwsza dziewczyna ale było mi to obojętne to mi powiedział że mnie kocha i mi ...

  • Wakacje nad jeziorem cz. 2

    Pierwsze promienie porannego słońca wdzierają się do sypialni, zapach świeżej pościeli zachęca by pozostać w łóżku. Ale przecież nie zmarnuje urlopu na wylegiwanie ...

  • Poznany chłopak

    Byłam w klubie. Troszkę byłam pijana po 3 piwach. Siedziałam kolo baru, chciałam już wychodzić, ale podszedł do mnie mężczyzna. Przywitał się i przedstawił się. Był ...

  • Nie potrafię mówić NIE 3

    Następny piękny dzień. Obudziłem się pierwszy, przetarłem oczy i pocałowałem misia w czółko. Gwałtownie się obudził. -Cześć Kubusiu, skarbie mój. -Tak, twój na ...