Erotyczne - str 141

  • Wypad nad jezioro

    Z Pamiętnika Riven 29.06.2010 Mój przyjaciel Tomek zaprosił mnie na wspólny wyjazd nad jezioro. Chętnie się zgodziłam. Wstałam rano i zaczęłam się szykować. Do plecaka ...

  • Obrona pracy

    Prawdziwa historia. Mam na imię Łukasz mam 22 lata i chciałbym przedstawić historię która przydarzyła mi się naprawdę. Wszystko miało miejsce w dniu gdy miałem bronić ...

  • Kursantka Marta

    Kursantka Marta Witam, mam na imię Adam i od 5 lat jestem instruktorem nauki jazdy. Praca bardzo fajna, spotykam cały czas nowych ludzi, najlepiej gdy są to piękne kobiety ...

  • Dyskoteka w szkole

    To było w 2 gim. O ile pamiętam była to przed ostatnia dyskoteka w tym roku. Bawiłem się dobrze, po chwili poszedłem zapalić. Nie powiem trochę wypiliśmy.A potem się ...

  • Kuzynka i Ja

    Witam jestem tu pierwszy raz. Mam na imię Mateusz mam 20 lat. Chciałem wam opowiedzieć moja historię która spotkała mnie w święta. Te opowiadanie jest prawdziwe, było to ...

  • Kocham inaczej

    Od 4 lat jestem z Kornelią. Od zawsze interesowałam się kobietami. Wiadome, w latach przedszkolnych to było normą. Ale gdy byłam już nastolatką, nie miałam chłopaka, jak ...

  • Przymierzalnia

    Tego dnia wybraliśmy się z chłopakiem na zakupy. Po zwiedzeniu kilku sklepów w galerii handlowej poszliśmy do mojego ulubionego sklepu, stojącego na jednej z ulic. Był to ...

  • Przygoda z dojrzałą..... PRAWDZIWA!

    Hej, chciałem się z Wami podzielić moją przygodą z kobietą 45+.....ehhhh jeszcze mam dreszczyk jak to sobie przypominam. To była jakaś popijawa nawet nie pamiętam z ...

  • Paradise Circus

    Kolejny studencki wieczór. Przejdziemy się po klubach, poszwendamy po akademiku, upijemy, spalimy, żeby na następny dzień mieć dotkliwe bóle głowy, ale także, żeby ...

  • Fantazje

    Moją bohaterką jest 17 letnia Katie. Jest typem samotnika. Chodzi do prywatnej szkoły, w klasie jest prymuską, przez co reszta rówieśników jest negatywnie nastawiona do jej ...

  • Internetowa znajomość

    Z pamiętnika Riven 24.09.2011 Przez Internet poznałam pewnego chłopka. Pisaliśmy na wszystkie tematy. Wymieniliśmy zdjęciami, i postanowiliśmy się spotkać. Datę i ...

  • Przystojny sąsiad

    Lubię się masturbować. Zawsze w ten sposób mogę rozładować stres i czuję się zaspokojona. Niestety jest jeden problem. Przy orgazmie nie umiem powstrzymać tego, że ...

  • Spragniona c.d

    Milenka obudziła się w środku nocy. Pomyślała, że musieli zasnąć z Kamilem podczas filmu. Usłyszała jęki i spojrzała w stronę telewizora. Była późna godzina i jak ...

  • Spragniona

    Milena miała siedemnaście lat. Była wysoką, szczupłą dziewczyną z kobiecymi kształtami i długimi blond włosami. Mimo młodego wieku oraz faktu, że jest dziewczyną ...