Erotyczne - str 144

  • Ostry ser

    Pani od matmy kazała mi pomóc w nauce mojemu koledze Piotrkowi. Podeszłam, więc po lekcji do Piotrka i zapytałam kiedy mogę do niego przyjść i mu pomóc. powiedział ...

  • Przygoda Natalii z księdzem.

    Skończyła się lekcja religii, wszyscy wyszli z klasy a ja zostałam. Podszedł do mnie ksiądz i załapał mnie za rękę po czym powiedział " zostań jeszcze chwileczkę ...

  • Napaleni nastolatkowie.

    Było to wieczorem, zostałam u kolegi na noc. Byliśmy sami, nie miał rodzeństwa, a jego rodzice wyjechali na urlop. Wpadliśmy na pomysł zrobienia wieczoru filmowego, on ...

  • Z żołnierzem...

    Koniec urlopu i czas wrócić do domu. W tym roku byłam w górach. Dość daleko od domu, lecz miałam ochotę pozdobywać szczyty i napawać się widokami. Potrzebowałam tego ...

  • Koleżanki z klasy

    Jako, że ja i moje dwie koleżanki jesteśmy uczniami klasy policyjnego to co wtorek (Mam w ten dzień na 10 :D). musieliśmy nosić prowizoryczny mundur. (Koszula + krawat ...

  • Wyjazd nad morze - ciocia Ania cz. 2

    Po pamiętnym weselu zastanawiałem się czy ciocia odważy się jeszcze na spotkanie z mną. Nie była ona z mną spokrewniona, jednak była żoną mojego wujka, starszą 2 razy ...

  • Monika dziewczyna... motorniczego

    Wiele osób ma swoją, , oazę". Miejsce w którym może usiąść, przemyśleć wiele spraw, czasami po prostu odpocząć. Takie miejsce miała również Monika. To miejsce było ...

  • Kelner i Magda

    Obudziłam się jak zawsze najwcześniej z całego domu. Był to listopad więc było zimno w ten sobotni listopadowy poranek zaczęłam szykować się na 75-lecie babci. Poszłam ...

  • Letni wieczór

    Pierwsze opowiadanie, proszę o wyrozumiałość :-) Zadzwonił do niej, jak zwykle. Chwila rozmowy, i znów padło pytanie: -Kiedy przyjedziesz?. -Może w poniedziałek ...

  • Tak jak lubię

    Mateusz, mój chłopak miał dzisiaj przyjść do mnie na noc. Wiedziałam, że pewnie będziemy się zabawiać, bo zawsze tak jest kiedy zapraszam go do siebie. Ubrałam ...

  • Ja, zawsze chętna do pomocy

    Był ładny, słoneczny dzień. Kolega zadzwonił z prośbą o pomoc przy myciu samochodu. Ubrałam szybko krótkie, obcisłe spodenki i bluzkę na ramiączkach, wsiadłam ...

  • Niezapomniane wesele - ciocia Ania

    Jadąc na wesele byłem bardzo zły, że w ciepły majowy weekend po zakończeniu roku szkolnego, nie mogę iść z kolegami na miasto tylko muszę jechać na imprezę w remizie ...

  • Moja przygoda w lesie cz. 2

    (... ) Gdy zobaczył, że zaczęłam dochodzić wyją ze mnie palce i przysunął do mojej twarzy swojego kutaska. Wiedziałam co chciał dlatego od razu zabrałam się do roboty ...

  • Niebiański seks cz. 2

    Ksiądz Marek cały czas myślał o ostatnich wydarzeniach. Cały czas myślał o Ani. Seks z nią był dla niego cudowny. Zaczął się zastanawiać, czy Bóg naprawdę istnieje ...