Erotyczne - str 145

  • Poznana z przypadku

    Normalny dzień jak każdy, piątek godz. 6: 00 pobudka, prysznic, przygotowałem śniadanie, wyszedłem do pracy. W pracy jak zawsze trzeba było wykonać wszystkie obowiązki ...

  • Pieszczoty koleżanek

    Była piękna sierpniowa noc. Moi rodzice pojechali na ślub znajomych, więc zaprosiłam do siebie moją koleżankę. Miałyśmy oglądać filmy, jeść popcorn i plotkować do ...

  • Ciąg dalszy wirtualnego nakrecania,

    ..Wyobraź sobie że siedzisz w samochodzie... ...a ja wpycham się tobie na kolana... ...tak po prostu...powiedzmy...że jestem po piwie...(niemożliwe...ale cóż...) ...i ...

  • Rozpalamy mężczyznę wirtualnie cz. 4

    Hej, , , dziś będziemy pisać konkretnie... Jest wieczór... gwiazdy na niebie... wokół drzewa... pusto, nikogo nie ma... A Ty chodź... idziemy na spacer..... jedno obok ...

  • Siostra ;*

    Ta historia zdarzyła się w tamte wakacje Ja i moja siostra Kamila mieliśmy przez tydzień wolna chatę bo nasi rodzice pojechali na wieś do babci by odpocząć. W pewną jak ...

  • Zaliczenie z angielskiego.

    Był to piątek, dwa tygodnie przed końcem roku szkolnego. Ocenki były poprawione, został tylko angielski. Poszłam na kółko do pana Kamila (imię zostało zmienione). Pan ...

  • W biurze. Gwałt, czy nie gwałt?

    Wszedłem do biura wściekły jak nigdy dotąd. Jeden z pracowników zawalił właśnie nasz kontrakt roku i miałem szczerą ochotę urwać mu głowę wraz z kręgosłupem, po ...

  • Jak rozpalić faceta cz. 3

    ... opieram się rękoma o zlew... obejmujesz mnie ramionami od tyłu... Przytulasz się, kroczem dotykasz moich pośladków... klatką pleców i całujesz za uchem, ocierasz się ...

  • Moja dziewczyna i jej siostra

    Witam. Nazywam się Krzysiek. Pewnego wiosennego dnia jak zwykle idąc do szkoły skierowałem się pod blok, gdzie mieszkała moja dziewczyna Aneta, z którą jednocześnie ...

  • Impreza

    Impreza, skromna domówka, alkohol, zajebiści ludzie, tam się poznali. Ona w szczęśliwym związku, naprawdę dobrze im się układało. On kompletnie pijany, mimo to ...

  • Studniówka cz. 2

    I także zaczął mnie dotykać w inny sposób niż do tej pory. Jego dłoni sięgały tam, gdzie do tej pory nie docierały. Ośmielone wsuwały się pod króciutką sukienkę ...

  • Studenckie małżeństwo

    -Patrz Sylwia... Michał i Kinga znowu się pokłócili... 3 raz w tym tygodniu? -No, to gdzieś tak będzie. -Kinga wkurwiona, bo nie ma kto jej zaspokoić i ja tak samo -Oj co ...

  • Ochota na seks

    Ja jestem Kaśka, mam 21lat. Było upalne popołudnie. Miałam ochotę na sex. Ale taki naprawdę brutalny i ostry. Jednak nie wiedziałam kto mógłby mnie zaspokoić. Chłopaka ...

  • Praktyki szkolne cz. 2

    Obudziłem się... nie było jej obok, ale wiedziałem że jest gdzieś nie daleko. "To jeszcze całe 3 tygodnie pięknego życia!" - pomyślałem. Wstałem, nie ubierając się ...