Erotyczne - str 142

  • Spragniona c.d

    Milenka obudziła się w środku nocy. Pomyślała, że musieli zasnąć z Kamilem podczas filmu. Usłyszała jęki i spojrzała w stronę telewizora. Była późna godzina i jak ...

  • Spragniona

    Milena miała siedemnaście lat. Była wysoką, szczupłą dziewczyną z kobiecymi kształtami i długimi blond włosami. Mimo młodego wieku oraz faktu, że jest dziewczyną ...

  • Grzeszny taniec.

    Moje pierwsze opowiadanie. Był lipiec, siedziałam na tarasie przeglądając kolorowy magazyn, gdy zadzwonił mój telefon. Dzwoniła Asia, moja przyjaciółka. Stwierdziła że ...

  • Relaks

    Leżała na plecach. Wszedł w nią mimo jej protestów. Była zmęczona i śpiąca. Uderzyła go ręką kilka razy w plecy, wyrażając swój sprzeciw. W tym momencie zaczęła ...

  • Kino

    Z Pamiętnika Riven 13.04.2012 Tego dnia zachciało mi się iść do kina na jakiś film więc ubrałam się w koszulkę, krótką spódniczkę, za kolanówki i bieliznę ...

  • Bezsilni z namiętności.

    Damian był wysokim, ciemnookim, ale dość szczupłym i mało umięśnionym brunetem. Mimo to podobał się dziewczyną i znał się na seksie. Miał 19 lat. Mieszkał z ...

  • Terapia sexem

    W wieku 20 lat kupiłem sobie samochód, wiadomo lubiłem szybką jazdę. Niestety przez moją skłonność do wariowania na drodze doprowadziłem do wypadku. Zderzyłem się z ...

  • Hydraulik

    Poznałam Rafała w pubie, kiedy byłam na urodzinach koleżanki. Zauważyłam jak patrzy na mnie przez cały wieczór, jak jego wzrok wwierca się we mnie. Gdy obok ...

  • Liczy sie jakosc

    Dzisiaj mam wolny dzien, za to Ty jestes w pracy. Zabijajac czas siadam przed laptopem z kieliszkiem naszego ulubionego wina. Nadrabiam stracony czas przegladajac stare wiadomosci ...

  • Brat i Siostra

    Witaj to jest moje pierwsze opowiadanie mam nadzieję, że wam się spodoba Nazywam się Riven mam 16 lat, mieszkam z bratem i mamą. Kuba bo tak ma na imię mój brat jest ...

  • Ty, gdy jesteś blisko mnie.

    Najpierw bym leżał przytulony do Ciebie. Głaskałbym Twoje policzki. Nieśmiało dałbym Ci buziaka w czoło. Jeśli byś się nie odsunęła, spoczął by na Twoich wargach ...

  • Przygoda w lesie

    Bieganie mnie zawsze odprężało. Starałam codziennie, wcześnie rano biegać po pobliskim lesie. Miałam wtedy czas na różne przemyślenia. Nawet jak rano nie chciało mi ...

  • Zagubiony w namiętności

    Andrew Boock ZAGUBIONY W NAMIĘTNOŚCI - O Boże! - wrzasnąłem prężąc biodra, a mój członek eksplodował w jej ustach. Gwałtownie cofnęła głowę, a ja oddałem jeszcze ...

  • Sąsiad .

    Cześć, chcę wam o czymś opowiedzieć. Dzień nie zapowiadał się zbyt ciekawie tak jak w każdą niedziele wstałam zjadłam coś i poszłam na dwór. Czas bardzo mi leciał ...