Erotyczne - str 139

  • WC w barze

    Zadzwoniłam do Ciebie późnym wieczorem by umówić się z Tobą do baru na piwo, Ty siedziałeś już w środku gdy już weszłam.. Rozmawialiśmy przez jakąś chwilę, nagle ...

  • Pożądany nieprzyjaciel.

    To co wam opowiem wydarzyło się na wycieczce w szkole średniej. Wycieczka była w góry. Jechała całą klasa i nawet ten idiota Michał. Nie znam go dobrze ale nie lubię za ...

  • Wieczór panieński

    Ten wieczór panieński koleżanki nie zapowiadał się jakoś nadzwyczaj ciekawie - ot babski wieczór na tydzień przed weselem. Umówione byłyśmy w ulubionej knajpce, tam ...

  • Zabawa pod prysznicem z Tobą .

    Twoja dłoń zaczęłaby ugniatać moją pierś, z czasem coraz mocniej. Palcami chwyciłbyś sutek i zaczął go mocno ściskać. Jednocześnie klepiąc mnie lekko po ...

  • Pokój pedagoga

    Środa, jedna z ostatnich lekcji. Po szkole jesteś umówiona ze mną, od rana fantazjuje co z tobą zrobię gdy wreszcie się spotkamy… Siedzisz w ławce, belfer gada coś o ...

  • Noc z Igorem.

    Był wieczór. Siedziałam sama myśląc o nim o moim ukochanym. Jakich przyjemności doznaje przy nim. Nagle dostałam od niego wiadomość że jest w pobliżu i zaraz wpadnie ...

  • Fanka wielkiego...

    - Aaach... - Ooooch... - Aaaaaaaa.... Dochodząc zastygła na kanapie. Oddychając ciężko z przymkniętymi oczami, upajała się chwilą rozkoszy. Uspokoiwszy swoje ciało ...

  • Klient cz. 1

    – Nareszcie piątek – powiedziała sama do siebie, zerkając na zegarek. Była 14:45. – Już nikt raczej nie przyjdzie… – zdjęła szpilki, wykładając się wygodnie w ...

  • Koleżaneczka

    Mam na imię Julia i mam 16 lat. Zbliżało się lato, więc pomyślałam o imprezie. Wiedziałam, jak zareagują moi przyjaciele- są imprezowiczami, więc na pewno się zgodzą ...

  • Dzikość

    Wjeżdżając windą ściskała mocno klucze, chciała mu zrobić niezapowiedzianą niespodziankę. Ten wyjazd służbowy był za długi – pomyślała przekręcając kluczami ...

  • Gabinet

    Witam, na wstępnie przepraszam, bo wkradł się błąd w nicka - ma być rocznik81 :) Zapraszam również na moją blog stronę http://zachciewajki.blog.onet.pl/ i zachęcam do ...

  • Nauczycielka AB

    Andrew Boock Nauczycielka Wszystko zaczęło się od portalu internetowego "nasza klasa". Nie! Wcześniej... Przyszedłem do szkoły średniej (nareszcie po tych katuszach w ...

  • Niewinne odwiedziny

    Siema, opowiem wam to co mi się niedawno przydarzyło. Mam wielu kolegów, lecz moim najlepszym przyjacielem jest Adam. Nie jest on jakiś przystojny i w ogóle, ale ...

  • Ja z moim bratem (część 2)

    Czułam jak Jego palce schodziły coraz niżej, nie daleko moich pośladków. Czułam, że za chwilę wybuchnę. Momentalnie chłopak się ocknął z transu i puścił mocny ...