Erotyczne - str 140

  • Niewinne odwiedziny

    Siema, opowiem wam to co mi się niedawno przydarzyło. Mam wielu kolegów, lecz moim najlepszym przyjacielem jest Adam. Nie jest on jakiś przystojny i w ogóle, ale ...

  • Ja z moim bratem (część 2)

    Czułam jak Jego palce schodziły coraz niżej, nie daleko moich pośladków. Czułam, że za chwilę wybuchnę. Momentalnie chłopak się ocknął z transu i puścił mocny ...

  • Ty i ja

    Moje pierwsze opowiadanie. Liczę na zrozumienie. Spotkaliśmy się po latach. Ty nadal ten sam nic się nie zmieniłeś. Brunet, ciemne oczy, wysoki, umięśniony. Ja szczupła ...

  • Garażowe igraszki

    (To moje pierwsze opowiadanie, zapraszam do lektury) Obudziła się z dobrze jej znanym uczuciem ciepła i napięcia skumulowanego w jej ciele nieco poniżej brzucha. No tak, już ...

  • Dziewczyna brata cz. 2

    Od ostatniego spotkania minęło kilka dni. Jednak znowu trafiła się okazja do powtórki. Tym razem nawalił kran w kuchni i znowu zostałem poproszony przez brata o pomoc. Bez ...

  • Samotna Agnieszka (cz. 1)

    Wojtek wstał rano, spojrzał na telefon, była godzina 15:47, zatem zostało mu już niewiele z pierwszego dnia upragnionych wakacji. Ostatnią noc, 17-latek spędził na ...

  • Dzień w pracy cz. II

    Byłem tak podniecony rozmową na czacie w pracy, że nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić w domu. Gdy nadszedł wieczór szybko wskoczyłem do łóżka myśląc o Małej Mi ...

  • Basen

    Było sobotnie, gorące popołudnie, postanowiłam więc, że wybiorę się na kryty basen. Zresztą, nie miałam nic do roboty, bo mój chłopak miał co robić - mecz z ...

  • Erotyczna fantazja

    hmmm, a więc.. Podeszłabym do Ciebie, gdybyś leżał np. na łóżku, ściągnęłabym sobie spodenki i okrakiem usiadła na Tobie.. Ściągnęłabym podkoszulek, a Ty ...

  • Hotel cz. 3

    Po wyjściu naszego gościa położyliśmy się na chwilkę żeby zregenerować nasze wyczerpane organizmy. Spaliśmy może ze dwie godzinki. Obudziłam się pierwsza, było ...

  • Fantazja o fryzjerce

    Witam, obiecywałem że coś jeszcze napiszę, więc tak też zrobię. Otóż od jakiegoś czasu mam swego rodzaju fantazję: Zrobić to z fryzjerką. Już tłumaczę ...

  • Naukowiec

    Czerwcowy dzień chylił się ku końcowi. Przez okno laboratorium wpadały promienie zachodzącego słońca, tańczyły po meblach, naczyniach, urządzeniach. Marcin od wielu ...

  • Z siostrzyczką Patrycją - Drugi epizod

    To znowu ja, Paweł. Minął prawie rok od mojego pierwszego zbliżenia z siostrą. Teraz jestem w klasie maturalnej a moja siostra chodzi do 3 gimnazjum. Patrycji znacznie ...