Erotyczne - str 143

  • Mały trening przed meczem...

    Mój kolega Marcin miał na następny dzień mecz w kosza. Więc zadzwonił do mnie i poprosił mnie abym zrobiła mu krótki trening. Jestem dobra w kosza więc zgodziłam się ...

  • Ostre igraszki z Panem B.

    Tak na marginesie to moje pierwsze opowiadanie więc... Piszę opowiadania z udziałem gwiazd. Np: Bieber, Styles... itp.. Miłego Czytania :) ...

  • Pocieszanie koleżanki cz. I

    To był ciepły majowy wieczór. Kiedy spacerowałem tak po ulicach mojego miasta i rozmyślałem o różnych rzeczach spostrzegłem ją... Miała na imię Agnieszka, była to ...

  • Nie byle jaki dzień

    Następnego dnia po sylwestrze obudził mnie telefon. Dzwonił mój kumpel, który nalegał żebym wpadł, bo sam nie poradzi sobie z tą całą wódą, która mu została ...

  • Piątkowa przygoda

    Był piątek po południu. Luiza wyszła z biura. Zaczął się upragniony weekend, na który dziewczyna czekała cały tydzień. W końcu sobie odpocznę – pomyślała. Już w ...

  • Sexowna sąsiadka i jej siostra.

    Mieszkałem w bloku. Miałem dwupokojowe mieszkanie. Obok mnie mieszkała miła i bardzo ładna 25 letnia sąsiadka. Niestety była już zajęta. Pewnego bardzo ciepłego ...

  • Biurowy kalejdoskop

    Czas płynął przy pracy, którą wykonywałem strasznie wolno, a nawet zaryzykowałbym stwierdzenie, że wręcz ślamazarnie. Każda minuta ciągnęła się niesamowicie ...

  • Niespodziewana przygoda.

    Weszłam do świetlicy i jak zawsze rzuciłam plecak na podłogę po czym włożyłam słuchawki do uszu i słuchałam piosenek, ze mną siedziały koleżanki z klasy. Kilka minut ...

  • Igraszki w szpitalu.

    Miałem wtedy 16 lat, była zima, a ja oczywiście chodziłem bez szalika, czapki i z rozpiętą kurtką. Skończyło się to dla mnie zapaleniem płuc I wizytą u lekarza. W ...

  • Przygoda z przyjacielem

    Pod wieczór matka oznajmiła mi że wyjeżdża do swojej siostry na parę dni, z mama mojego przyjaciela. Zapytała czy mam ochotę wybrać się z nimi. Od razu odpowiedziałam ...

  • Ostry ser

    Pani od matmy kazała mi pomóc w nauce mojemu koledze Piotrkowi. Podeszłam, więc po lekcji do Piotrka i zapytałam kiedy mogę do niego przyjść i mu pomóc. powiedział ...

  • Przygoda Natalii z księdzem.

    Skończyła się lekcja religii, wszyscy wyszli z klasy a ja zostałam. Podszedł do mnie ksiądz i załapał mnie za rękę po czym powiedział " zostań jeszcze chwileczkę ...

  • Napaleni nastolatkowie.

    Było to wieczorem, zostałam u kolegi na noc. Byliśmy sami, nie miał rodzeństwa, a jego rodzice wyjechali na urlop. Wpadliśmy na pomysł zrobienia wieczoru filmowego, on ...

  • Z żołnierzem...

    Koniec urlopu i czas wrócić do domu. W tym roku byłam w górach. Dość daleko od domu, lecz miałam ochotę pozdobywać szczyty i napawać się widokami. Potrzebowałam tego ...