Erotyczne - str 147

  • Marzenia o kuzynce część 4. (Pojedynek)

    Gdy my w troje leżeliśmy tak nago pod kołdrą w moim łóżku, zaskoczeni reakcją ojca i jego nagłym wyjściem, nagle usłyszeliśmy, że z potężną siłą, drzwi ...

  • Bajka o szewcu (prawie palgiat)

    Za siedmioma górami za siedmioma lasami Stało małe miasto a jego mieszkańcy byli zadowoleni z życia Całym miastem rządził król, który mimo twardej ręki miał w śród ...

  • Zaproszenie

    Ostatnio dostałem zaproszenie od Pauliny na domówkę do jej kuzynki. Paulina była w miarę ładną blondynką o dużych piersiach, zgrabnej pupci. Była bardzo spontaniczną ...

  • Wakacje nad morzem

    Nadeszły wakacje, a my z mężem stwierdziliśmy, że jedziemy nad morze. Znalazłam pensjonat w Łebie. Przez telefon dowiedziałam się o wszelkiego rodzaju rozrywkach jakie ...

  • Gra zmysłów

    Mam na imię Kacper, mam 20 lat, historia, którą Wam opowiem rozgrywała się 17 lipca 2010r. Był ciepły, letni wieczór, niebo okrywały cirrostratus przyjmując piękną ...

  • Z piękną sąsiadką

    Gdy wracałem popołudniem ze szkoły (Ja Maciek lat 17. ). Wchodziłem już do klatki schodowej. Gdy na korytarzu zaczepiła mnie sąsiadka. Która zaprowadziła mnie do swojego ...

  • Szkolenie

    Poniedziałek. Rozpoczął się kolejny tydzień pracy. Pracuję nad reklamą napoju alkoholowego, który ma niedługo wejść na nasz rynek. Nie mam na niego w ogóle pomysłu ...

  • Mercedes.

    Mercedes właśnie kończyła swoją poranną kawę, spojrzała na zegar wiszący na kuchennej ścianie. Wskazówki ustawiły się na godzinie 7. 15 Ostatni łyk dopijała ...

  • To ten.

    Miałam wtedy 19 lat, od samego rana chodził mi po głowie kumpel którego spotkałam dnia poprzedniego. Wzięłam od koleżanki numer i wysłałam głupiego i przewidywalnego ...

  • Na wycieczce

    Mam kilkanaście. Jestem szczupłą dziewczyną, o długich ciemnych blond włosach, o piwnych oczach. Razem z moją klasą wyjechaliśmy na 3 dniową wycieczkę w góry z 2 ...

  • Nr 13 cz. 4

    Zerwała się ze mnie tak gwałtownie… nasz pocałunek przerwany przez dźwięk domofonu. Zdezorientowany pozostałem na łóżku, nie wiedząc jak się zachować. Czyżby ...

  • Koleżanka Renata! (1)

    Koleżanka Renata! Była sobota, dzień jak każdy inny. Wróciłem z pracy zmęczony, chciałem trochę odpocząć, ale kumpel wyciągał mnie na imprezę którą robiła nasza ...

  • Inna osobowość

    Historia prawdziwa. Pięknego zimowego dnia miałam ugościć moją najlepszą przyjaciółkę na cały tydzień. Uwielbiałyśmy spędzać ze sobą każdą z możliwych chwil ...

  • Szpital cz. 2

    WSTĘP Na początek krótka odpowiedź do komentarzy, nie rozwinę o teściu gdyż moje opowiadania są autentyczne. W drodze do domu teść powiedział - mama czeka z kolacją ...