Erotyczne - str 149

  • Panna z miejskiego

    Zaczęło się od niewinnego spojrzenia w komunikacji miejskiej. Wracałem wtedy bardzo zmęczony z pracy. Prawie już przysypiałem, gdy nagle na przedostatnim przystanku ...

  • Szybki numerek w altance

    Był ciepły letni niedzielny wieczór, na chodnikach było pusto. Z daleka dostrzegłem jak zza winkla wychyla się piękna brunetka. Ubrana w bluzkę z wielkim dekoltem który ...

  • Pierwsze spotkanie

    Poznałem przez internet Monikę młodą 18 letnią uczennicę, która po kilku rozmowach chciała zostać moją "dziwko". Taki był mój warunek spotkanie się z nią ...

  • Wakacje na jeziorem cz. 3

    Wstaję z łóżka czując delikatne zakwasy po wczorajszym seksie. Na zegarku jest 9. 09 widzę w telefonie SMS-a Paulina: bądź 9. 30 na śniadaniu w jadali kurortu wstałem ...

  • Ostatni autobus

    Wracają do domu wsiadłem z Moniką do ostatniego autobusu. Monika była moją "dziwką:P" poznaliśmy się w internecie jedynie co nas łączyło to ostry i dziki seks bez ...

  • Zaliczenie z matematyki

    Około godziny 12, typowe polskie liceum. W sali pierwszoklasiści oraz nauczyciel, dość młody jak na profesora, 36-letni Piotr. Dzisiaj wystawiano proponowane oceny na koniec ...

  • Siatkarki

    Tuż po treningu licealnego zespołu siatkarek, w szatni, młode zawodniczki przebierały się lub szły pod prysznic. Wśród nich 18-letnia Roksana oraz o 2 lata młodsza ...

  • Pierwszy raz moich marzeń

    Lekcje się skończyły i zapytałem się Oli co dziś robi. -nic. . a ty ? -ja też nie mam planów :) może się gdzieś przejdziemy albo coś ;) -spoko... -to o której się ...

  • Kuzyn zaskakuje

    Szymon to 18-letni chłopak niemogący sobie znaleźć dziewczyny, a przynajmniej dziewczyny chcącej pozwolić chłopakowi szybko na coś więcej. Miał on kuzyna - Roberta ...

  • Poziomkowa przygoda z kuzynem.. (cz. 10 - ostatnia)

    Muszę przyznać że jeśli chodzi o rocznice i te sprawy to w związkach heteroseksualnych ta sprawa jest chyba ciut łatwiejsza, bo to zazwyczaj facet musiał rozmyślać jak tu ...

  • Smoke weed 2

    Przeprowadzka, do zupełnie innego miasta, do zupełnie innych ludzi. Zmieniło to całkowicie moje życie. Zostawiłam znajomych, do których miałam 3 godziny drogi. Chociaż w ...

  • Puszczalska

    Marta była 19-letnią dziewczyną dla której seks był, co nie jest dziwne, wielką przyjemnością. Jednak dla niej był on też, hmm... walutą, nagrodą. Potrafiła płacić ...

  • Godzina wychowawcza cz. 3

    Następnego dnia w szkole, razem z moją dziewczyną, usiadłyśmy przed klasą w oczekiwaniu na dzwonek. Trzymałam Ewe za rękę i pierwszy raz przez tak długi czas miałam ...

  • Ach te przymierzalnie

    Wybrałam się na zakupy. Miałam chandrę i stwierdziłam, że trzeba kupić sobie coś ładnego, seksownego. Może jakaś bielizna, sukienka... jeszcze nie byłam zdecydowana ...